Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Rich Art » 10 feb 2011 08:20

Het is in ieder geval een keer goed spannend. Ik kan zo niet één avatar aanwijzen die als grote favoriet aan top staat. :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 10 feb 2011 09:37

Eigenlijk wel vreemd. Want voorafgaand aan de battle wist ik gewoon zeker wie er op plaats 1 en 2 zouden staan. Maar het kan nog best raar lopen. :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 10 feb 2011 11:11

... en het kan met één stemlijstje ook zo weer helemaal anders zijn, dus STEMMEN MENSEN !! We hebben in elk geval nog één stemmer/deelnemer in het spel: Dragonspirit en verder weet je maar nooit of er nog iemand van de niet-deelnemers en met in elk geval 10 serieuze berichten, besluit hier ook eens zijn of haar hoofd om het hoekje te steken om te stemmen...

Dit is de laatste dag, het kan nog alle kanten op dus vergeet niet even langs te wippen bij het (bij tijd en wijle) meest spraakmakende topic onder de filmgames, en stem ! :)

Waarom ? Nou, gewoon... omdat:

:D
      • Afbeelding

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 10 feb 2011 12:03

1. Rem
Afbeelding Gewoon een schitterend mysterieus plaatje..

2. sickboy1984
Afbeelding Alsof de lichtflits je erop wijzen wil dat je een interessant plaatje voor je hebt.

3. Axeqlusive
Afbeelding Intrigerend, alsof de dame in kwestie oplost in de achtergrond vanuit haar haren.

4. Touchwood
Afbeelding Je moet wel even kijken om er Ewan in te zien, maar dat maakt de kracht eigenlijk wel weer groter van dit plaatje.

5. Rich Art
Afbeelding Heel surrealistisch...i like it!

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 10 feb 2011 21:16

1. Colonel_Kurz
Afbeelding

2. Axeqlusive
Afbeelding

3. Frank_Costello
Afbeelding

4. Kleintje25
Afbeelding

5. Touchwood
Afbeelding

Ook nog maar even gestemd. Misschien dat ik er de volgende ronde ook weer aan toe kom om zelf een inzending te leveren, de laatste tijd heb ik niet echt veel inspiratie gehad voor het avatar maken.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 10 feb 2011 21:19

Ik vind het trouwens wel opvallend dat mijn vrouw lief weinig punten heeft, vond het zelf een hele mooie.
ach misschien ben ik neit helemaal neutraal. :oops:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 10 feb 2011 21:50

Door voor haar op te komen heb je je taak als manlief weer gedaan hoor sickboy, je kunt weer rustig slapen vannacht ;)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 10 feb 2011 22:03

Tja, de groeten aan kleintje en schenk ze een verse jus d'orange in en geef ze een bakje apennootjes erbij.

Probleem was voor mij dat ik niet wist wat ik zag en dat ik nu pas weet dat we staarden naar de prachtig delicate Naomi en een grote zwarte boogieman. :oops:

Anyway, that's the way the banana peels. Sorry ! Afbeelding

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 10 feb 2011 22:12

Sha schreef:Door voor haar op te komen heb je je taak als manlief weer gedaan hoor sickboy, je kunt weer rustig slapen vannacht ;)
Oh ja door voor haar op te komen was omdat ik een goede nachtrust wilde, ja dat was het echt. :wink:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 10 feb 2011 22:16

:D

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 11 feb 2011 00:42

Het was ook best een fraaie inzending, maar da's de moeilijkheid tegenwoordig. Er zit geen enkele meuk meer bij om ons de keuze gemakkelijk te maken. 8)

Anyways, we zijn de deadline alweer ruimschoots gepasseerd... er kan geen invloed meer op de uitslag worden uitgeoefend... de koek is op, we gaan aanstonds de taart verdelen.

Uitslag volgt in luttele...

...

Uitslag volgt. :wink:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Battle # 01 / 2011

Bericht door Touchwood » 11 feb 2011 01:06

Oh, verschrikkelijk zeg... ik dacht dat ik verkeerd had geteld, djiezus wat een stress... :o anyway, het klopt gewoon.

__________________________________________________________________________________________________
          • Uitslag Battle #01 van 2011 !
Hè hè... het zit er op, de kop is eraf. Wat was het een gruwelijk spannend begin deze eerste battle van dit nieuwe jaar 2011.

Er was niet of nauwelijks sprake van een favoriet, en misschien kun je zelfs wel stellen dat dus vele, zo niet alle, inzendingen favoriet waren. De lat lag dan ook hoog deze eerste battleronde, met een brede, kwalitatief sterke kopgroep die elkaar nauwelijks een duimbreed toegaf.

Langzamerhand leek deze strijd zich dan toch toe te spitsen tot de Colonel, Rich Art en Touchwood… maar ook Sickboy bleek al gauw niet voor een Kleintje vervaard ( :wink: ) en liet zich de kaas door Kurz niet van het spreekwoordelijke brood eten en stiet deze met een fikse por ongenadig van het erepodium.

Dit alles vond plaats terwijl de twee, zich nauwelijks van het veld losgemaakte, koplopers; Rich Art en Touchwood, als twee nerveuze hondjes om elkaar heen liepen te draaien, druk snuffelend aan elkaars van spanning samengeknepen billen, bang dat er één gas zou geven…

:oops:

De nummer één, met rood prikkende blosjes op haar wangen van pure spanning en hartkloppingen van de ingehouden adem, kan met een gerust hart weer verder gaan met ademhalen...

The leader of the pack, degene die dit jaar het bal opent met 47 punten…

is: Touchwood

Maar wel met kletsnatte hakjes over de sloot. Tweede met 44 punten, Rich Art. Derde met 37 punten: Sickboy.

Welgefeliciteerd heren ! :T

• ‘Check je Plekje!’

• Afbeelding

• Afbeelding Winnaar: Touchwood (47 pt.)

Afbeelding 2e: Rich Art (44 pt.)

Afbeelding 3e: Sickboy1984 (37 pt.)

Afbeelding 4e: Colonel_Kurz (35 pt.)

Afbeelding 5e: Patrob (33 pt)

Afbeelding 6e: Rem (29 pt.)

Afbeelding 7e: Dragonspirit (28 pt.)

Afbeelding 8e: Aston (23 pt.)

Afbeelding 9e: Axeqlusive (19 pt)

Afbeelding 10e: AvHelvoort (9 pt.)

Afbeelding 11e: Kleintje25 (8 pt.)

Afbeelding 12e: Shine (7 pt.)

Afbeelding 12e: Frank_Costello (7 pt.)

Afbeelding 13e: Thiver (4 pt.)

Dat had Ewan vast nooit gedacht dat hij met zijn tronie nog eens op een beeldje terecht zou komen, want zoals Dragonspirit al zo raak zei: “Je moet wel even kijken om er Ewan in te zien, maar dat maakt de kracht eigenlijk wel weer groter van dit plaatje.” Met andere woorden, vrijelijk geïnterpreteerd, want Draakje was niet de enige die zich er zo over uitliet: het is maar goed ook dat je McGregor er niet in kon herkennen.

Het levert mij in elk geval een mooie ‘Golden AvA’ op. :D
          • Afbeelding

Nogmaals van harte gefeliciteerd aan de nummers twee en drie, (you may stop sniffing now… )

Nummer 2: Rich Art
Nummer 3: Sickboy

Hoop jullie in battle twee weer tegen te komen… wraakoefeningen daarvoor kunnen weer worden ingezet. :wink:

Zo... nou even bijkomen zeg... amai, pfff ! :oops:

__________________________________________________________________________________________________

De uitslagen van alle Battles in 2011 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2011 :Touchwood

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 15 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 11 feb 2011 07:23

Gefeliciteerd Touch, Ewan en de beide runners up :)

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 11 feb 2011 08:29

Van harte Touch!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Uitslag Battle # 01 / 2011

Bericht door Rich Art » 11 feb 2011 08:31

Touchwood schreef:...druk snuffelend aan elkaars van spanning samengeknepen billen, bang dat er één gas zou geven…
Nou, gelukkig kan ik de billetjes weer laten ontspannen. :P

Gefeliciteerd Touch! Het was ongelofelijk spannend, dus het jaar had niet mooier kunnen beginnen! Hoewel... De eerste ronde winnen was natuurlijk top geweest, maar er blijven nog zat kansen over dit jaar. :) Van harte met je overwinning en ook Sickboy gefeliciteerd met je derde plek. Hopelijk hou je het hoge niveau vast en zien we je terug in de jaarbattle. Het begin is in ieder geval goed! :T

Plaats reactie