_______________________________________________________________________________________________________
Well, did you ever… what a swell party this is ! Zestien stuks waar ik mijn hoed voor afneem...

Ware het niet dat ik dan de enige zou zijn die blootshoofds deze battle in ga en laat ik me daar dan toch maar voor behoeden want voor je ’t weet krijg je het om je oren van Jan met de pet en dan schrik je je weer een hoedje waardoor je slechtgemutst raakt, dus gooi maar in m’n pet…
Wie weet er van de hoed en de rand, wie heeft er volgens jou met de pet naar gegooid, wie is er onder één hoedje te vangen, waar heb jij een hoge pet van op en wie wil jij een pluim op de hoed steken ?
Wik, weeg, hoed je voor huilen met de pet op, en stem !
..
..
..
..
....Thiver..............Axeqlusive...........Rich Art..........Aston
..
..
..
Colonel_Kurz.........Dragonspirit..........Rem...........Dr. Strangelove
..
..
..
..Sickboy1984.......WizardOfOss..........Patrob............Touchwood
..
..
..
.....Straka...............Sha……....…......Shine……….…..Frank_Costello
- ..........*** Deadline is: vrijdag 27 mei om 23:59 uur ***
Stemlijstjes ingeleverd ná dit tijdstip worden niet meegenomen in de eindstand.
- En dit zijn ze alle hoedlums nog eens onder elkaar
- Thiver
Axeqlusive
Rich Art

Aston

Colonel_Kurz
Dragonspirit
Rem

Dr. Strangelove

Sickboy1984

WizardOfOss

Patrob

Touchwood

Straka

Sha

Shine

Frank_Costello

- De regels van het spelletje -
..
..De battle zelf:
- de battle duurt 10 dagen, datum en tijdstip waarop je stemlijstje uiterlijk binnen dient te zijn wordt gegeven bij het
.. openen van elke battle,
..1 dag voor het eindigen van de battle word je hier nogmaals op geattendeerd
- stemlijstjes ingediend na dit tijdstip worden niet meegeteld
- elke deelnemer wordt geacht te stemmen
- bij het niet stemmen zonder opgaaf van een geldige reden word je niet opgenomen in de einduitslag en zal de door
.. jou behaalde positie dus verloren gaan
- vervolgens wordt de eindscore gepost en zal de winnaar bekend gemaakt worden
- de winst zal vervolgens in het Algemeen Klassement worden bijgeschreven en vermeld op pagina 1 van deze topic
..Stemregels - hoe dient je stemlijstje eruit te zien:
- er worden vijf stemmen uitgebracht, in de volgorde van positie 1 naar 5
..(gelieve niet van deze volgorde af te wijken om onduidelijkheid te voorkomen!)
- elke nummer 1 is goed voor 5 punten, elke nummer 2 voor 4, enz.
- je mag niet op je eigen inzending stemmen
- in je lijst dienen de namen van de deelnemers waarop jij stemt en de hun door jou toebedeelde plek, zichtbaar te zijn
..(is dit niet het geval, dan is het aan de spelleider om in te schatten hoe -en of- je gestemd hebt)
- aangemoedigd wordt om de afbeeldingen van de inzendingen van jouw keuze, zichtbaar in je stemlijstje op te nemen
- een korte toelichting over hoe je tot je keuze bent gekomen, is wenselijk
- het wordt aangemoedigd je stemlijstje zo creatief mogelijk te verfraaien met zogenaamde stemattributen
..(voorbeelden hiervan vind je op pagina 1 van deze topic of klik hier)
..hierbij dient de informatie, dus plek 1 t/m 5 plus bijbehorende namen der deelnemers ev. samen met hun inzending, te
.. allen tijde duidelijk zichtbaar te blijven (bestaat hierover onduidelijkheid dan is het
.. aan de spelleider om te bepalen hoe -en of- je gestemd hebt)
- ook niet-deelnemers met serieuze en oprechte intenties en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte
..welkom om mee te stemmen
- om jezelf bekend te maken met dit spel, blader eens door deze topic of raadpleeg pag. 1 voor:
.. - de regels van het spelletje -
- __________________________________________________________________________________________________