En inmiddels uitgespeeld, heerlijk spel dat telkens weer met iets nieuws op de proppen komt en daardoor nooit saai wordt. Helaas is het ook relatief snel voorbij en is het einde te makkelijkPascalE schreef:Begonnen met Portal 2 gisteren [...]
Welke game speel je nu?
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Welke game speel je nu?
Spoiler
En nu ondertussen ge-upgrade naar Mount & Blade: WarbandZeurdoos schreef:Mount & Blade (uit de weekenddeal van Steam)Heerlijk combatsysteem en lekker ouderwets (Middeleeuws) landjeroof en veldgeslacht. Loving it!

Naar mijn bescheiden *ahum* mening een geweldig combatsysteem wat ze zo in tig andere spellen mogen implementeren. Want damn, heb blijft leuk om met een noodgang langs een groep bandieten te rijden (op paard), ze half ondersteboven te lopen en ondertussen een bijl/zwaard/knuppel/goedendag/lans precies goed getimed op een niets vermoedend exemplaar neer te laten zijgen. Chop chop! En dit wordt helemaal leuk als je zelf een 50 man als backup hebt. Ook leuk: bovenaan een heuvel wachten met een groepje cavalerie totdat de aanvallende partij in het dal is en dan "charge!" naar beneden denderen. Of juist met een groep pikemen tegenstanders van hun paard wippen. De multiplayer moet ik nog uitproberen. Zijn er hier mensen die het spel hebben (op de PC wel te verstaan)?
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Begonnen aan The Witcher 2, Dragon Age 2 laat ik voorlopig even links liggen... Greep me niet echt aan de eerste paar uurtjes.
LA Noire viel gister op de deurmat en wat ziet het er allemaal fantastisch uit!
Ben heel erg benieuwd. Heb em zaterdag meegenomen maar ben er nog niet aan toe gekomen.Rich Art schreef:LA Noire viel gister op de deurmat en wat ziet het er allemaal fantastisch uit!
Ho eens. Je hebt sinds zaterdag hét spel van het jaar wellicht, en je laat hem zo 2 dagen liggen?
Hoe dat zo?

Belangrijkere prioriteitenRemon schreef:Ho eens. Je hebt sinds zaterdag hét spel van het jaar wellicht, en je laat hem zo 2 dagen liggen?Hoe dat zo?

GotY zie ik L.A. Noire trouwens niet worden met o.a. Call of Duty: MF3, Gears Of War 3, The Elder Scrolls V: Skyrim en Uncharted 3 nog op het programma

Call of duty: mf 3? 

Er komen sowieso nog een heleboel goede spellen uit dit jaar.. De Gears of War serie heb ik me bv tot nu toe prima mee kunnen vermaken en deel 3 gaat er ook zeker komen, maar ik denk persoonlijk dat Skyrim een hele grote kans maakt om GOTY te worden.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Ook met L.A. Noire bezig. In 1 ruk door de eerste disc heen gegaan, nu bezig met disc 2. Gaat lekker
Oh en protip: speel hem in zwart wit!

Oh en protip: speel hem in zwart wit!
Ik heb het zo ontzettend druk dat ik er gewoon geen tijd voor heb gehad sinds zaterdag...
En zoals het er nu naar uitziet wordt het aankomend weekend ook lastig... Aaargh!

En zoals het er nu naar uitziet wordt het aankomend weekend ook lastig... Aaargh!
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Jij moet eigenlijk echt eens The Witcher 2 spelen, geen idee of je een beetje krachtige PC hebt want dat is wel nodig. Geniale en prachtige rpg met een sterk uitgewerkt keuzesysteem en zeer pittige gevechten. Wat mij betreft (naast Portal 2) het beste wat ik dit jaar heb gespeeld. Dat beide toch geen GotY award krijgen weet ik ook wel, daar zijn ze niet mainstream genoeg voor...Sha schreef:Er komen sowieso nog een heleboel goede spellen uit dit jaar.. De Gears of War serie heb ik me bv tot nu toe prima mee kunnen vermaken en deel 3 gaat er ook zeker komen, maar ik denk persoonlijk dat Skyrim een hele grote kans maakt om GOTY te worden.
Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair 
The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Naast deze laptop heb ik wel een IMac die nog redelijk nieuw is, maar geen idee of het spel ook voor de Mac is uitgekomen.

The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Naast deze laptop heb ik wel een IMac die nog redelijk nieuw is, maar geen idee of het spel ook voor de Mac is uitgekomen.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Mmm oke door de populariteit van deel 1 en het feit dat die bij HL2 verkocht werd maakt deel 2 toch wat bekender inderdaad, maar een echte game 'blockbuster' is het natuurlijk niet, blijft voor de meeste mainstream gamers toch een te 'vreemd' spel.Sha schreef:Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair
Een vriend van me speelt m op een niet super krachtige PC, volgens hem speelt het best aardig weg en ziet het er nog prima uit. The Witcher 1 was een dikke hit onder de RPG freaks op de PC, hij is echter langs mij heengegaan. Deeltje 2 (prima zonder deel 1 te spelen overigens) bevalt me uitstekendSha schreef: The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.

Als het goed is (don't shoot the messenger) is de vandaag uitgebrachte patch voor The Witcher 2 een flinke boost voor de speelsnelheid. Neemt niet weg dat een krachtige PC (en dan voornamelijk CPU + GPU) geen overbodige luxe is.PascalE schreef:Mmm oke door de populariteit van deel 1 en het feit dat die bij HL2 verkocht werd maakt deel 2 toch wat bekender inderdaad, maar een echte game 'blockbuster' is het natuurlijk niet, blijft voor de meeste mainstream gamers toch een te 'vreemd' spel.Sha schreef:Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair
Een vriend van me speelt m op een niet super krachtige PC, volgens hem speelt het best aardig weg en ziet het er nog prima uit. The Witcher 1 was een dikke hit onder de RPG freaks op de PC, hij is echter langs mij heengegaan. Deeltje 2 (prima zonder deel 1 te spelen overigens) bevalt me uitstekendSha schreef: The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Naast deze laptop heb ik wel een IMac die nog redelijk nieuw is, maar geen idee of het spel ook voor de Mac is uitgekomen..