Battle of the Avatars
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Battle of the Avatars
Dank voor alle stemmen trouwens, toch mooi naar een tweede plek toegeraced. En natuurlijk Touch gefeliciteerd met je overwinning en Thiver met zijn mooie derde plek.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Ik had er niet eens over nagedacht, ik zal er op lettenTouchwood schreef:Zo, ik had mijn snelkoppelingen naar de battle-uitslagen niet allemaal meer in orde (nu wel weer), zie ik tot mijn grote verbazing bij het overzicht van inzendingen steeds dezelfde avatartronie opduiken...
Ik dacht eerst dat we twee keer dezelfde inzending over het hoofd hadden gezien, maar dat is gelukkig niet zo... phew! Dat bleek ook wel toen ik dit zag staan bij de 'hoedjesbattle' van vorige keer:
Bleek het toch nog om de andere mogelijkheid te gaan, en dat is dat je (Frank_Costello), als link naar je inzending(en), steeds de url van je profielplaatje op FT gebruikt, ik dacht dat het dan gewoon een kruisje werd bij het veranderen van profielplaatje, maar dat is hier duidelijk niet meer het geval.Frank_Costello schreef:
Dit kun je voorkomen door je inzendingen in het vervolg bij een host als ImageShack of Photobucket neer te zetten. Als je dat in het vervolg zou willen doen om verwarring te voorkomen, graag !

- Touchwood
- Walk of Fame
Zo zie je maar weer dat je een hele rits aan tips en regels neer kunt zetten... terwijl niemand ze ooit leest
Nee, maar is okay Frank, als je dat zou willen doen:
Ik heb, als het goed is, al je plaatjes opgeslagen staan op m'n eigen computer, dus die vervang ik te zijner tijd gewoon even.
Overigens wil ik natuurlijk ook graag iedereen die op me gestemd heeft, bedanken. Ik zat zelf te twijfelen over dat randje aan de onderkant, dus het is fijn om te merken dat het toch zo in de smaak viel!

Nee, maar is okay Frank, als je dat zou willen doen:

Overigens wil ik natuurlijk ook graag iedereen die op me gestemd heeft, bedanken. Ik zat zelf te twijfelen over dat randje aan de onderkant, dus het is fijn om te merken dat het toch zo in de smaak viel!
Zo ! Jij kwam inderdaad mooi opzetten met die racekar van je. En we noemen hem Acceleraxe - o.i.d. still working on itAxe schreef:toch mooi naar een tweede plek toegeraced.
Gefeliciteerd Touch 

Gefeliciteerd Touch
Axe congrats met je 2de plaats en Thiver met zijn derde 

Gefeliciteerd Touch! 

Touch gefeliciteerd! En Axe en Thiver met plaats 2 en 3.
Gefeliciteerd Touch!
En natuurlijk Axe en Thiver ook met hun podiumplekken.

En natuurlijk Axe en Thiver ook met hun podiumplekken.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Van harte Touch. Ook Axe en Thiver gefeliciteerd.
Touchwood, Axe en Thiver gefeliciteerd. Ik ben ook nog zeer tevreden met mn vierde plekje, omdat ik op het einde haast geen punten meer ontving. Volgens mij Touchwood, je had wel gelijk toen je zei dat dit de tweede viool is van mijn Fiddler on the Roof inzendingen. 

Touchwood, Axe en Thiver Allemaal gefeliciteerd met jullie podium positie
En zelf ben ik ook niet verkeerd gevallen ik bedoel mijn voorspelling is uitgekomen, dus bedankt allemaal.

En zelf ben ik ook niet verkeerd gevallen ik bedoel mijn voorspelling is uitgekomen, dus bedankt allemaal.

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

uit The Adjustment Bureau

uit The Adjustment Bureau
Laatst gewijzigd door Axeqlusive op 28 jun 2011 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Touchwood
- Walk of Fame
Iedereen bedankt voor de felicitaties ! Gratis bier af te halen bij de Lemming
Dus je kunt je rijk rekenen...
(heb je er nog meer?)
Als u daar ook in het vervolg even op zou willen letten, Colonel dan graag.
Leg alvast maar een knoop in je zakdoek...

Ik vond persoonlijk die andere ietsje mooier, ja. Maar ik zou ze zo allebei boeken voor een feestje hoor.Rem schreef:Touchwood, Axe en Thiver gefeliciteerd. Ik ben ook nog zeer tevreden met mn vierde plekje, omdat ik op het einde haast geen punten meer ontving. Volgens mij Touchwood, je had wel gelijk toen je zei dat dit de tweede viool is van mijn Fiddler on the Roof inzendingen.
Dus je kunt je rijk rekenen...
(heb je er nog meer?)

Als u daar ook in het vervolg even op zou willen letten, Colonel dan graag.
Leg alvast maar een knoop in je zakdoek...

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik tover er maar weer eens eentje uit de oude doos:

uit Breaking Dawn.

uit Breaking Dawn.
- Touchwood
- Walk of Fame
Joooaah. Nog lekker strak voor een ouwe doos !