Online DVD / Blu-ray winkels
- rep_robert
- Bijrol
- Contacteer:
Ik heb Rear Window(voor 3 euro), Transformers: Revenge of the Fallen(10 euro, bij release), Watchmen 2 disc special edition(10 euro), Inglourious Basterds(8 euro), Dr. Strangelove(4 euro), Texas Chainsaw Massacre(1974, 4 euro) en Angels & Demons(6 euro) besteld bij CDwow, alle dvd's netjes binnen een week binnen en geen verzendkoste betaald.
Krijg ook bijna elke dag kortingscoupons via de mail binnen voor hun website. Heb zelf nog geen enkel probleem met cdwow gehad.
Je moet er wel aan denken dat het vaak Engelse edities van de dvd's zijn. Dus soms heb je alleen Engelse ondertiteling bij een film(iets wat mij niet stoort). Denk dat die problemen incidenteel zijn, valt me ook op dat het hier vooral problemen betreffen op gamesgebied.
Krijg ook bijna elke dag kortingscoupons via de mail binnen voor hun website. Heb zelf nog geen enkel probleem met cdwow gehad.
Je moet er wel aan denken dat het vaak Engelse edities van de dvd's zijn. Dus soms heb je alleen Engelse ondertiteling bij een film(iets wat mij niet stoort). Denk dat die problemen incidenteel zijn, valt me ook op dat het hier vooral problemen betreffen op gamesgebied.
Er blijkt bij mij meteen ook iets fout te zijn gegaan. Ik heb via Ideal mijn bestelling betaalt en het is ook afgeschreven van mijn rekening maar daarna blijkt dat er iets fout is gegaan.
Bij bestelstatus staat ook dat ik niets bestelt heb. Heeft iemand dit ook gehad? Weet iemand wat ik nu het best kan doen?
Bij bestelstatus staat ook dat ik niets bestelt heb. Heeft iemand dit ook gehad? Weet iemand wat ik nu het best kan doen?
- Decepticon
- Filmster
Re: Online DVD / Blu-ray winkels
Tip voor mensen die de Lord Of The Rings trilogie nog op blu-ray wil kopen en je geeft niks om extra's. Op www.dvdoutlet.nl staan de kale editie's nu te koop voor 4,99 per stuk!! En elke 2e titel is ook nog eens de halve prijs!
Ook interessant voor de zowel de 1 disc als de 2 disc van Inception, beide versie's staan er voor 9,99.
Ook interessant voor de zowel de 1 disc als de 2 disc van Inception, beide versie's staan er voor 9,99.
Geen Extended.Decepticon schreef:Tip voor mensen die de Lord Of The Rings trilogie nog op blu-ray wil kopen en je geeft niks om extra's. Op http://www.dvdoutlet.nl staan de kale editie's nu te koop voor 4,99 per stuk!! En elke 2e titel is ook nog eens de halve prijs!

Dat hangt van dvd tot dvd af, staat meestal bij de technische details vermeld.
Ik kwam op de frontpage deze winkel tegen:
www.zavvi.nl
Helaas geen ideal maar soms wel scherpe prijzen schijnt. Momenteel Alien Anthology op BR voor 17.95!
www.zavvi.nl
Helaas geen ideal maar soms wel scherpe prijzen schijnt. Momenteel Alien Anthology op BR voor 17.95!

Jij hebt geen ideal? Welk jaar leef jij Aston?

Jij hebt geen ideal? Welk jaar leef jij Aston?