Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Dr. Strangelove » 29 dec 2011 00:26

GRATULIERE, PROST UND GUTE NACHT !

Alles klar, Herr Kommissar.

Een mooie top drie !

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Uitslag Battle of the Avatars #14/2011

Bericht door Touchwood » 29 dec 2011 00:35

Och, vergeten het aantal posts per pagina te tellen, goddamnit. Again-again ! :D

__________________________________________________________________________________________________
          • Uitslag Battle of the Avatars #14 van 2011 !
  • En de laatste toevoeging voor de Jaarbattle 2011 is bekend !

Wij feliciteren Patrob met zijn glansrijke overwinning nog net op de valreep van 2011 :T

Het zilver gaat naar Rich Art die met 39 punten een prachtige tweede podiumplek weet te bemachtigen. Het brons is voor McMurphy, die met 36 punten absoluut geen blauwtje loopt. Felicitaties ook aan hen !

Het goud is met 46 punten echter voor Patrob...
              • Afbeelding
    En met deze winst van Patrob hebben we voor het eerst sinds avatarheugenis een nieuwe top drie in het Algemeen Klassement ! Met zeven overwinningen in totaal schuift Patrob, als meest recente winnaar, boven de Colonel die in 2009 zijn -op dat moment- laatste overwinning achter zijn naam wist te schrijven. Echter, als één van de oudste en meest trouwe deelnemers aan deze Avatarbattles (helaas niet altijd een van de betrouwbare qua stemgedrag - maar wellicht valt dit onder de noemer: 'can't teach an old dog new tricks') maak ik me sterk of Kurz zal zich vroeg of laat met een onnavolgbare knappe aap uit de mouw, revancheren...

..Of het moet zo zijn dat Patrob in 2012 ons met zijn roemruchte 'secret stash' om de oren slaat. Wie weet wat hij nog allemaal achter de pakken pampers en sokken van Shine in een schoenendoos heeft weggestopt...

Over Shine gesproken... immers; de Diamond AvA jaarwinnaar van vorig jaar, vlak ook deze dame niet uit, want wie weet wat zij nog allemaal voor manlief en ons in petto heeft !

We zullen het ergens midden januari volgend jaar, bij de uitslag van de Jaarbattle van 2011 vanzelf gaan zien (de precieze startdatum wordt nog bekendgemaakt middels de bekende aankondigingposter) en als je daar niets van wilt missen en zelf ook nog het een en ander aan verrassingen wilt inbrengen... zorg dan dat je er ook in 2012 bij bent !

Inzendingen voor de eerste, reguliere avatarbattle in 2012, kunnen nochtans meteen hier worden ingezet.

• 'Check je Plekje' in de grafiek hieronder:

Afbeelding

• Afbeelding 1e: Patrob (46 pt.)

Afbeelding 2e: Rich Art (39 pt.)

Afbeelding 3e: McMurphy (36 pt.)

Afbeelding 4e: Touchwood (25 pt.)

Afbeelding 5e: Dr. Strangelove (20 pt.)

Afbeelding 6e: Axeqlusive (17 pt.)

Afbeelding 7e: Straka (12 pt.)

Afbeelding 8e: Sha (9 pt.)

Afbeelding 9e: Thiver (3 pt.)

Deze aardverschuiving in de top van het Algemeen Klassement moet je als winnaar natuurlijk meteen boven je bed hangen!
      • Afbeelding
      • Iedereen die de Battle of the Avatars, ook dit jaar weer, bestaansrecht heeft gegeven, zij het als deelnemer of/en als stemmer:

Bedankt en tot ziens in 2012 !

__________________________________________________________________________________________________

De winnaars van alle Battles in 2011 op een rij:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2011: Touchwood
Battle # 02 /2011: Axeqlusive / Touchwood
Battle # 03 /2011: Rem
Battle # 04 /2011: Aston
Battle # 05 /2011: Rich Art
Battle # 06 /2011: Shine
Battle # 07 /2011: Touchwood
Battle # 08 /2011: Touchwood
Battle # 09 /2011: Dragonspirit
Battle # 10 /2011: Rich Art
Battle # 11 /2011: Patrob
Battle # 12 /2011: Dragonspirit
Battle # 13 /2011: Axeqlusive
Battle # 14 /2011: Patrob

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

Inzendingen voor de eerste battle van 2012 kunnen vast worden ingezet !

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 15 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met exact dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 29 dec 2011 00:48

Gefelicit- wacht eens even, dit is helemaal niet goed!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 dec 2011 00:58

Hey, als we daar 'Old Shep' niet hebben... met een kuipje mosterd rond zijn nek B-)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 29 dec 2011 01:52

Zolang het maar niet Old Yeller wordt, want ik weet hoe dat afloopt.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 29 dec 2011 08:44

Gefeliciteerd Patrob en natuurlijk ook Rich en Smurf :lol:
We hebben weer heel wat moois voorbij zien komen dit jaar, gaat me weer een pracht van een jaarbattle worden en ik ben nieuwsgierig wat 2012 ons brengt op dit vlak.

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 29 dec 2011 11:21

Oei, oei, oei, die ga ik vaak horen denk ik.... Het wordt toch eens tijd dat ik weer wat actiever wordt bij de avatarbattle, dan haal ik je namelijk zo weer in, dat snap je wel hé.... :wink:

Maarrrrrr.... gefeliciteerd Patrobje! Mooi hoor! :Y

En natuurlijk ook mijn felicitaties voor Rich Art en McMurphy, voor hun mooie podiumplekkies!

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 29 dec 2011 11:40

Shine schreef:Oei, oei, oei, die ga ik vaak horen denk ik.... Het wordt toch eens tijd dat ik weer wat actiever wordt bij de avatarbattle, dan haal ik je namelijk zo weer in, dat snap je wel hé.... :wink:

Maarrrrrr.... gefeliciteerd Patrobje! Mooi hoor! :Y

En natuurlijk ook mijn felicitaties voor Rich Art en McMurphy, voor hun mooie podiumplekkies!
Ach als jij had mee gedaan had jij vast wel weer gewonnen want die van jou zijn meestal echt plaatjes om te zien.

PatRob RichArt en McMurphy allemaal gefeliciteerd

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 29 dec 2011 12:42

Hmmm, dan moet ik in 2012 toch maar m'n echt mooie avatars in gaan zetten, in plaats van de B-keus die ik dit jaar gebruikt heb. :wink:

Maar even zonder gekheid. Leuk kerstcadeautje dit. Een bedankje aan iedereen die op mij gestemd heeft. :T

Rich Art en McMurphy ook alletwee gefeliciteerd met de podiumplekken, jullie hadden het van mij alletwee mogen winnen. Ik had jullie niet voor niets op 1 en 2 in mijn stemlijstje staan.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 29 dec 2011 13:51

Verwijderd, is onregelementair!
Laatst gewijzigd door Axeqlusive op 03 jan 2012 08:27, 3 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 29 dec 2011 13:57

Oeps, vergeten te stemmen. :oops: Ben gisteren na de ochtend niet meer op FT geweest en zodoende waarschijnlijk vergeten te stemmen.

Uiteraard mijn felicitaties aan Patrob. :T En Rich en McMurphy.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 29 dec 2011 15:34

Gefeliciteerd Patrob :T Rich en McMurphy ook!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 29 dec 2011 22:43

Bedankt allen voor deze gehele stemronde! Patrob en Rich proficiat met jullie posities :T

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 30 dec 2011 11:41

Nu heb ik een avatar in mijn oude doos (nee, niet doordenken mensen), die ik gemaakt heb van een poster voor een Aziatisch filmfestival van een aantal jaren terug. Nu heb ik alleen geen idee van welke film het is. Kan ik die inzetten, of zijn er mensen die hier onoverkomelijke bezwaren tegen hebben?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 dec 2011 12:17

Laat 'es zien dan, misschien dat er mensen zijn die je kunnen helpen met de titel. Je zou toch zeggen dat daar op een filmsite wel kans op is dat dat lukt :)

Plaats reactie