Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 10 feb 2012 10:12

Afbeelding

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Start Battle of the Avatars #01/2012

Bericht door timdekw » 10 feb 2012 14:22

01. Thiver
Afbeelding

02. Hadiederk
Afbeelding

03. Touchwood
Afbeelding

04. Dragonspirit
Afbeelding

05. Rich Art
Afbeelding

Straka
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Straka » 10 feb 2012 18:15

1. Thiver
Afbeelding

2. Axeqlusive
Afbeelding

3. Colonel_Kurz
Afbeelding

4. Touchwood
Afbeelding

5. McMurphy
Afbeelding

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Battlebell # 01 / 2012

Bericht door Dre » 10 feb 2012 23:55

Ben ik nog optijd?

1. Dragonspirit
Afbeelding

2. Axeqlusive
Afbeelding

3. Touchwood
Afbeelding

4. Rich Art
Afbeelding

5. Sha
Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 11 feb 2012 00:20

Je bent op tijd, André. Het duurt nu alleen wat langer eer de uitslag erop staat... ik had het net allemaal klaar en upgeload/geüpload :wink: maar dat mag de pret niet drukken; bedankt voor je stemlijstje. :T

-

Stemming is gesloten !

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 11 feb 2012 01:00

Oeps sorry hoor, dat was niet mn bedoeling.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Battle of the Avatars #01/2012

Bericht door Touchwood » 11 feb 2012 01:08

Nee, dat geeft niet joh. We mogen blij zijn met de stemmen die we krijgen en dan nog iets met een gegeven paard... maar hoe dat verder gaat weet je vast wel :wink:

Zo... ik hoop dat ik de last minute changes goed heb doorgevoerd 'cause i'm a wee bit tired, maar anders hoor ik het wel...

__________________________________________________________________________________________________
        • Uitslag: Battle of the Avatars #01 van 2012 !
  • In deze eerste battle van het jaar leek het er lange tijd op dat we een nieuwe winnaar in de boeken mochten bijschrijven. Na de eerste helft van de battle gemoedelijk met de Colonel te zijn opgelopen, wist McMurphy, want daar heb ik het over, deze zelfs gaandeweg kwijt te raken waarna zijn doel alleen nog maar scherper in zijn vizier kwam. Wie echter dacht dit een gelopen race voor hem was vergist zich, want waren het zijn gescheurde enkelbanden, of toch gewoon domme pech; in de tweede, en tevens laatste golf van stemmen werd hij ineens niet meer zo goed bedeeld qua stemmen, en moest hij terrein inleveren aan de wat laat ingezette, maar snel oprukkende le chapeau mou van Axeqlusive.
    ...
    Brons is nochtans zijn deel, wat in het geheel niets is om je voor te schamen. Integendeel, en wie daarover kan meepraten is Dragonspirit, want hij deelt het brons met McMurphy, want je weet: gedeelde 'smart', enzovoort. :wink:

Blij te zien dat ook hij op het laatste nippertje toch nog op het podium heeft weten te klimmen, weliswaar ten koste van Kurz, maar niemand heeft ooit beweerd dat de avatarbattle geen bittere strijd is... O, nee toch... maar dit is in elk geval hoe het koekje kruimelt.

Ook de nummer twee bleek het op vrij onopvallende manier toch nog heel aardig te doen en komt daardoor op een verrassende tweede plek terecht. Waardoor zij (ik dus) toch nog ineens met knipperende oogjes, blozend in het zilver staat te blikken. :T

Maar wie zijn ogen bijkans dicht moet knijpen van de verblindende gloed van zijn zesde Golden Ava in totaal, is...

Axeqlusive ! Well done !

• Afbeelding

En waar en wat hebben de stemmers jou gebracht...

• 'Check je Plekje' in de grafiek hieronder:

Afbeelding

• Afbeelding 1e: Axeqlusive (39 pt.)

Afbeelding 2e: Touchwood (33 pt.)

Afbeelding 3e: McMurphy (30 pt.)

Afbeelding 3e: Dragonspirit (30 pt.)

Afbeelding 4e: Colonel_Kurz (27 pt.)

Afbeelding 5e: HadieDerk (22 pt.)

Afbeelding 6e: Patrob (17 pt.)

Afbeelding 7e: Rich Art (14 pt.)

Afbeelding 8e: Thiver (13 pt.)

Afbeelding 9e: Sha (8 pt.)

Afbeelding 10e: Straka (7 pt.)

Dit brengt Axeqlusive naar de derde positie in het Algemeen Klassement, direct onder Colonel_Kurz die daar op zijn tandvlees lijkt te lopen en met zichtbare moeite de jonge honden van zich af probeert te schoppen...
      • Afbeelding
      • Wil jij ook kans maken op zo'n eervolle vermelding, eeuwige roem en een Golden Ava, dan kun je hieronder lezen hoe dit in zijn werk gaat. Neem voor de aardigheid dan ook eens een kijkje op de gehele eerste pagina van deze topic, want daar vind je een overzicht van, niet alleen alle wínnende plaatjes door de jaren heen, maar ook van alle inzendingen aan de avatarbattles tot en met 2009 (de resterende jaren komen er uiteraard ook nog bij te staan.) Dit geeft je denk ik een aardig beeld van wat men hier aan creativiteit allemaal in huis heeft, als mede wat er zoal aan inzendingen al de revue is gepasseerd...

Ik wil iedereen weer enorm bedanken voor de inzet, en ik zie je graag terug bij een volgende ronde van de Avatarbattle!

__________________________________________________________________________________________________

De winnaar(s) van alle Battles in 2012 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2011: Axeqlusive

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

Inzendingen voor de tweede battle van 2012 kunnen vast worden ingezet !

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 15 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met exact dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 11 feb 2012 02:59

Dat is een mooi begin van het nieuwe avatarjaar zo. Natuurlijk mijn felicitaties aan Touchwood aan de ene kant en McMurphy en Dragonspirit aan de andere kant. Mijn dank gaat wederom uit naar iedereen die moeite heeft genomen om te stemmen! Eens kijken of we deze lijn door kunnen trekken met mijn nieuwe inzending.

Afbeelding
Audrey Hepburn

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 11 feb 2012 09:43

Axeqlusive schreef:Dat is een mooi begin van het nieuwe avatarjaar zo. Natuurlijk mijn felicitaties aan Touchwood aan de ene kant en McMurphy en Dragonspirit aan de andere kant. Mijn dank gaat wederom uit naar iedereen die moeite heeft genomen om te stemmen! Eens kijken of we deze lijn door kunnen trekken met mijn nieuwe inzending.

Afbeelding
Audrey Hepburn
En hier zie ik dan weer Bambi in, gek genoeg...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 11 feb 2012 12:43

Afbeelding

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 11 feb 2012 15:08

Gefeliciteerd Axe! :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 11 feb 2012 17:51

Ga zo door Axe!

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 11 feb 2012 17:55

Grats :)

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 11 feb 2012 23:17

Axeqlusive, Touchwood, McMurphy alle 3 gefeliciteerd met jullie podium plek en wel de eerste van dit nieuwe jaar.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 12 feb 2012 10:54

Gefeliciteerd Axe.

Plaats reactie