Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Battle of the Avatars #03/2012

Bericht door Touchwood » 02 mei 2012 23:25

_______________________________________________________________________________________________________
              • Battle # 03/ 2012

• De eerste zin van mijn inleiding van de vorige battle kan ik warempel gewoon laten staan, namelijk: "Het heeft even op zich laten wachten, maar hier is ie dan..."

Want dat is helaas ook deze keer van toepassing. Het kost de laatste tijd namelijk behoorlijk wat duwen, trekken en wringen om er nog wat creatieve druppels, zogeheten pareltjes, uit te kunnen persen.

Maar al schrapende en schurende staan we toch weer met tien pareltjes en tien creatieve makers daarvan (waarvan ongeveer acht enigszins terug ingedut) aan de startlijn, met een tien dagen durend sukkeldrafje richting finish voor de boeg... en voor ten minste drie gelukkigen van ons, een kans om op het hoogste schavot victorie te kunnen kraaien.

Zondag 13 mei om 13:59 zullen we weten wie van deze tien het hoogste lied zingt...

Afbeelding

_______________________________________________________________________________________________________
      • ...........................Overzicht inzendingen Battle #03/2012
        • __________________________________________________________________________________________________
            • Afbeelding..Afbeelding..Afbeelding..Afbeelding
              ..Axeqlusive...........Rich Art.............Thiver...............Patrob
              Afbeelding..Afbeelding..Afbeelding..Afbeelding
              Frank_Costello....Colonel_Kurz......Touchwood........Dr. Strangelove

Afbeelding..Afbeelding
              ....Straka...................Sha..
          • ...........*** Deadline is: zondag 13 mei om 23:59 uur ***
            Stemlijstjes ingeleverd ná dit tijdstip worden niet meegenomen in de eindstand.

• En nog eens onder elkaar:
                  • Axeqlusive
                    Afbeelding

Rich Art
                    Afbeelding

Thiver
                    Afbeelding

Patrob
                    Afbeelding

Frank_Costello
                    Afbeelding

Colonel_Kurz
                    Afbeelding

Touchwood
                    Afbeelding

Dr. Strangelove
                    Afbeelding

Straka
                    Afbeelding

Sha
                    Afbeelding
          • ....................Succes en plezier allemaal ! :)

- De regels van het spelletje -
..
..De battle zelf:
- de battle duurt 10 dagen, datum en tijdstip waarop je stemlijstje uiterlijk binnen dient te zijn wordt gegeven bij het
.. openen van elke battle,
..1 dag voor het eindigen van de battle word je hier nogmaals op geattendeerd
- stemlijstjes ingediend na dit tijdstip worden niet meegeteld
- elke deelnemer wordt geacht te stemmen
- bij het niet stemmen zonder opgaaf van een geldige reden word je niet opgenomen in de einduitslag en zal de door
.. jou behaalde positie dus verloren gaan
- vervolgens wordt de eindscore gepost en zal de winnaar bekend gemaakt worden
- de winst zal vervolgens in het Algemeen Klassement worden bijgeschreven en vermeld op pagina 1 van deze topic

..Stemregels - hoe dient je stemlijstje eruit te zien:
- er worden vijf stemmen uitgebracht, in de volgorde van positie 1 naar 5
..(gelieve niet van deze volgorde af te wijken om onduidelijkheid te voorkomen!)
- elke nummer 1 is goed voor 5 punten, elke nummer 2 voor 4, enz.
- je mag niet op je eigen inzending stemmen
- in je lijst dienen de namen van de deelnemers waarop jij stemt en de hun door jou toebedeelde plek, zichtbaar te zijn
..(is dit niet het geval, dan is het aan de spelleider om in te schatten hoe -en of- je gestemd hebt)
- aangemoedigd wordt om de afbeeldingen van de inzendingen van jouw keuze, zichtbaar in je stemlijstje op te nemen
- een korte toelichting over hoe je tot je keuze bent gekomen, is wenselijk
- het wordt aangemoedigd je stemlijstje zo creatief mogelijk te verfraaien met zogenaamde stemattributen
..(voorbeelden hiervan vind je op pagina 1 van deze topic of klik hier)
..hierbij dient de informatie, dus plek 1 t/m 5 plus bijbehorende namen der deelnemers ev. samen met hun inzending, te
.. allen tijde duidelijk zichtbaar te blijven (bestaat hierover onduidelijkheid dan is het
.. aan de spelleider om te bepalen hoe -en of- je gestemd hebt)
- ook niet-deelnemers met serieuze en oprechte intenties en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte
..welkom om mee te stemmen
- om jezelf bekend te maken met dit spel, blader eens door deze topic of raadpleeg pag. 1 voor:
.. - de regels van het spelletje -

__________________________________________________________________________________________________

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Mijn stemlijstje voor battle #03/2012

Bericht door Touchwood » 03 mei 2012 09:05

Nou, dan begin ik toch ! :)
_____________________________________________________________________________________
        • 'Get ready to be Touched by the Toad!'
            • Afbeelding

En dit zijn de gelukkige vijf...

• 01. Patrob
        Afbeelding..Afbeelding
        Durven afwijken van geijkte paden omdat dit nu eenmaal het beste voor dit specifieke plaatje werkt, vind ik A: heel creatief en B: heel gedurfd. Dan had het C: zomaar niet kunnen werken, maar dat doet het wel. Patrob als aanvoerder van mijn lijst. :wink:

02. Colonel_Kurz
        Afbeelding..Afbeelding
        Dan Kurz op twee, voornamelijk omdat de uitvoering ervan zo kundig is: Satijnzachte finish met een subtiele border en een dot zonneschijn... hijs fijn.

03. Sha
        Afbeelding..Afbeelding
        "Rose is a rose is a rose is a rose..."

04. Thiver
        Afbeelding..Afbeelding
        Knalt zo de huiskamer binnen. Niets subtiels aan... not for sissies!

05. Straka
        Afbeelding..Afbeelding
        Sfeervol broedend plaatje, met ook een heel subtiele, vervagende rand daar zo net tegen het kader aan...

Dat waren mijn vijf met WOW-factor, maar nou wil dat absoluut niet zeggen dat de overige vijf geen mooie plaatjes zijn, dus laat je niet ontmoedigen want jij mag er ook zijn en wat weet ik er nou van !

Dus heb jij een heel ander rijtje in gedachten of wil je gewoon ook eens meedoen, dan kan dat... :P
Want ook niet-deelnemers met ten minste tien serieuze forumberichten, zijn van harte welkom mee te stemmen.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 03 mei 2012 11:33

Touchwood schreef:De eerste zin van mijn inleiding van de vorige battle kan ik warempel gewoon laten staan, namelijk: "Het heeft even op zich laten wachten, maar hier is ie dan..."
'Even'? Mooi eufemisme maar naar mijn idee heeft deze battle simpelweg absurd lang in Limbo verkeerd. Misschien een idee om in het vervolg wat vooruit te werken? Op die manier kan iedereen na het einde van een battle gelijk een nieuwe avatar inzetten, zodat de volgende ronde lekker snel van start kan gaan. Zo heb ik zelf altijd minstens één avatar op voorraad. Tevens handig wanneer je inzending wordt afgekeurd.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Mijn stemlijstje voor battle #03/2012

Bericht door Colonel_Kurz » 03 mei 2012 14:36

Touchwood schreef: Durven afwijken van geijkte paden omdat dit nu eenmaal het beste voor dit specifieke plaatje werkt, vind ik A: heel creatief en B: heel gedurfd. Dan had het C: zomaar niet kunnen werken, maar dat doet het wel. Patrob als aanvoerder van mijn lijst. :wink:
Ik heb heel wat keren een widescreen avatar gemaakt en die vervolgens niet gebruikt omdat wat met 200 pixels werkt niet met slechts 80 pixels werkt. :P

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Touchwood » 03 mei 2012 15:27

Ah, ja... C dus. Maar je maakt me nieuwsgierig, wil je ze niet eens showen ? :)
Thiver schreef:'Even'? Mooi eufemisme maar naar mijn idee heeft deze battle simpelweg absurd lang in Limbo verkeerd. Misschien een idee om in het vervolg wat vooruit te werken? Op die manier kan iedereen na het einde van een battle gelijk een nieuwe avatar inzetten, zodat de volgende ronde lekker snel van start kan gaan. Zo heb ik zelf altijd minstens één avatar op voorraad. Tevens handig wanneer je inzending wordt afgekeurd.
Je hebt natuurlijk gelijk, het liep deze laatste keer wel heel erg uit de klauwen. Maar ik vraag me af of het komt doordat er geen creaties op stapel zouden liggen. Volgens mij zijn er genoeg die heus wel een inzending of twee ergens hebben liggen, of er dan ieg geen dagen over doen om er een te maken. Dus misschien is men eerder (te) kritisch, of wellicht is men 'even' avatarmoe ? :)

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 03 mei 2012 18:02

Is het niet zo dat de lat inmiddels veel te hoog is komen te liggen met al die meesterwerken hier?
En misschien een idee om de regels wat aan te passen, denk aan het formaat in afmeting en het formaat in grote van het bestand, ik denk dat er dan meer mensen zin krijgen om iets leuks te maken omdat er dan meer mogelijk is, het is maar een idee en misschien dat de rest er niet zo over denkt?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 03 mei 2012 18:18

Touchwood schreef:Ah, ja... C dus. Maar je maakt me nieuwsgierig, wil je ze niet eens showen ? :)
Ik sla ze dus nooit op in 80xzoveel, maar ik kan er wel wat delen die ik voor elders heb gemaakt.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 03 mei 2012 19:42

Ik zelf ben gewoon zeer kritisch op mijn eigen werkjes en er komt gewoon bar weinig door de screening. Zoiezo is de lat erg hoog geworden dus daar moet ik mijn eisen ook op instellen. Bovendien heb ik even geen tijd en zin meer om in de diepste krochten van het iternet naar pareltjes te zoeken.

Ik stel voor dat we ieder geval een maximum van 10 deelnemers per battle doen. Dan gaat alles wat erboven zit naar de volgende ronde. Indien mogelijk kan dit omlaag worden geschroeft naar 8. So far mijn business plan. Meer regels is mogelijk zoals André zegt. Maar veel mogelijkheden zijn er niet toch? Het moet wel een avatarbattle blijven.

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 03 mei 2012 20:05

Ik heb de indruk dat het probleem vooral is dat het in zijn algemeenheid rustiger is geworden op het forum. Een aantal vaste deelnemers voor dit spel is weinig of niet meer op het forum actief.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 03 mei 2012 21:03

7 post en 0 stemlijstjes verder :|

1.Colonel_Kurz
Afbeelding
\\

2.Touchiewoodie
Afbeelding

3.Axeqlusive

Afbeelding

4.Sha

Afbeelding

5.Thiver

Afbeelding

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 03 mei 2012 21:24

Kyrill schreef:7 post en 0 stemlijstjes verder :|
Je hebt gelijk, maar we probeerde wat oplossingen te bedenken dat er meer mensen mee gaan doen, al ben ik zelf ook schuldig :oops:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 03 mei 2012 22:14

Mja, het is inderdaad een beetje stilletjes op het forum.
Ik ook hoor, ik doe waarschijnlijk net zo lang over m'n laatste 200 berichtjes als over de overige 9800 ;)

1. Thiver
2. patrob
3. Axeqlusive
4. Touchwood
5. Straka

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 03 mei 2012 22:30

Gingen wij een poosje terug niet redelijk gelijk op, Sha ? Je bent dan toch aardig op me uitgelopen ondanks dat je stilletjes hebt gedaan. :wink: (Of wil je gewoon even de aandacht vestigen op je naderende gele bolletjes) B-)

Ik denk trouwens dat de richtlijnen en regelgeving voor de inzendingen niet heel erg ondoenbaar zijn ? Ikzelf denk eigenlijk ook dat het van voorbijgaande aard is en dat het vanzelf wel weer aantrekt. Maar kom maar op met die suggesties hoor, dan kunnen we ze eens naast elkaar leggen. :)

Touchiewoodie signing off...

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 03 mei 2012 22:48

1. Touchwood
Afbeelding
2. Colonel_Kurz
Afbeelding
3. Patrob
Afbeelding
4. Rich Art
Afbeelding
5. Axeqlusive
Afbeelding

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 03 mei 2012 22:54

Touchwood schreef:Gingen wij een poosje terug niet redelijk gelijk op, Sha ? Je bent dan toch aardig op me uitgelopen ondanks dat je stilletjes hebt gedaan. :wink: (Of wil je gewoon even de aandacht vestigen op je naderende gele bolletjes) B-)
Nou, als ik op deze snelheid doorga, ben ik over een half jaar ongeveer bij de gele bolletjes... Een beetje vroeg om er nu al aandacht op te vestigen :)

Plaats reactie