Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Touchwood » 13 mei 2012 21:48

Aston schreef:Het kan toch niet zijn dat er maar liefst drie mensen afvallen. :x Misschien in het vervolg even PB'en 1 dag van te voren o.i.d.
Nee, daar is idd geen beginnen aan. Maar ergens verwacht ik Kurz zeker nog wel. het zou wel een beetje dom en jammer zijn als ie dat niet deed

En verder denk ik toch ook niet dat Axe ooit een avatarbattle vergeet. Stemmen is mss een tweede maar het blijft zonde. En Frankie-boy vindt het gewoon leuk om op het allerlaatste moment... :P

Allez ! Of ben ik te naief ? :-? Ow, noes. Guys; don't let us down here !

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 13 mei 2012 21:54

Wellicht wel een idee om de einddatum van een battle op een doordeweekse dag te laten vallen. Er zijn volgens mij ook forum bezoekers die in het weekend niet zoveel achter hun computer zitten. Het is maar een ideetje.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 13 mei 2012 22:03

Dit is inderdaad een beetje een ongelukkig gekozen dag. Zondag en ook nog moederdag...
Maar aan de andere kant; men heeft er toch ook tien dagen de tijd voor gehad. :}

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 13 mei 2012 23:03

Dámn ! Je had gelijk, Aston... ze zijn gewoon niet op komen dagen. Dus zitten we nu nog maar met z'n zevenen in de uitslag. That's not good... :(

Maar goed; Stemming is gesloten.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Avatarbattle #03/2012

Bericht door Touchwood » 13 mei 2012 23:55

__________________________________________________________________________________________________
        • Uitslag: Battle of the Avatars #03 van 2012
  • Het heeft er alle schijn van dat men in deze tijden van economische malaise wel wat anders aan de kop heeft dan leuk knutselen op de vierkante (of rechthoekige) pixel. :wink: Want was het optrommelen van voldoende deelnemers al geen sinecure, hier navolging aan geven door te komen stemmen, blijkt ook al geen gemakkelijke opgaaf. Nu valt de einddatum inderdaad wat ongelukkig uit en kan het maar zo zijn dat de onverlaten zich vandaag nietsvermoedend lekker hebben vol laten stoppen door de pappot van moe, want zolang de lepel in de brijpot staat, dan treuren we nog niet. (bis) :wink:

Hoe het ook zij, er is een beeldje te vergeven, en het is een kleín tikkeltje gênant voor mij om diegene te zijn die uiteindelijk het hoogste lied zingt, en dus victorie kraait... want laat ik nou juist de enige kip in het henhuis zijn, met voor de rest allemaal haantjes! Bovendien, had ik tussen ons gezegd en gezwegen, zelf een andere winnaar in gedachten, but what can you do.

Ach, what the heck:

AfbeeldingCOCK-A-DOODLE-DOOOOO !!!!

Ik ben heus heel blij en verguld dat jullie mij deze eerste plek hebben toebedacht, hartstikke bedankt daarvoor ! En eerlijk gezegd denk ik ook dat ik het meer te danken heb aan de superstoere Clint Eastwood als Dirty Harry op m'n plaatje, dan aan mijn eigen abadahbuilding-kwaliteiten deze keer, dus mijn dank gaat dan ook vooral uit naar Harrie. You've made my day ! (Punk) 8)

• Afbeelding

En waar ben jij geëindigd in deze derde battle van 2012 ? Je ziet het hieronder bij, de sterk vermagerde uitvoering van...

• 'Check je Plekje !'

Afbeelding
    Als u mij maar wilt volgen... :P
    Het slechte nieuws: Helaas vervallen er drie plekken (zonde!) Het goede nieuws voor menigeen; je schuift daardoor mooi een plekje op. :wink:

• Afbeelding 1e: Touchwood (42 pt.)

Afbeelding 2e: Patrob (30 pt.)

Afbeelding 3e: Thiver (29 pt.)

Afbeelding 4e: Rich Art (14 pt.)

Afbeelding 5e: Sha (13 pt.)

Afbeelding 6e: Straka (2 pt.)

Afbeelding 7e: Dr. Strangelove (0 pt.)

Anyways: Dank-dank, dank jullie wel ! En ik wil mijn mede podiumbezetters van harte feliciteren met de behaalde eervolle plaatsen: Patrob en Thiver ! _O_

Wil jij ook kans maken op zo'n eervolle vermelding, eeuwige roem en een Golden Ava, dan kun je hieronder lezen hoe dit in zijn werk gaat. Neem voor de aardigheid dan ook eens een kijkje op de gehele eerste pagina van deze topic, want daar vind je een overzicht van, niet alleen alle wínnende plaatjes door de jaren heen, maar ook van alle inzendingen aan de avatarbattles.

Tot ziens, bij abadahbaddle nummero vier :)

Wel dóen hoor !
__________________________________________________________________________________________________

De winnaars van alle Battles in 2012 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2012: Axeqlusive
Battle # 02 /2012: Straka
Battle # 03 /2012: Touchwood

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

Inzendingen voor battle nummer vier van 2012 kunnen alvast worden ingezet

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 15 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met exact dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 mei 2012 00:10

Touchwood schreef: Nee, daar is idd geen beginnen aan. Maar ergens verwacht ik Kurz zeker nog wel. het zou wel een beetje dom en jammer zijn als ie dat niet deed
Afbeelding

:oops:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 14 mei 2012 07:07

Yeah! Zo kruip je van de zevende plek naar de vierde! :D

Gefeliciteerd Touch!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 14 mei 2012 08:12

Zo is dat ! Elk nadeel hep zijn voordeel :D enne... Thanks!

"You win or you die, Kurz ?" Híer met die gladiolen... dan kan ik je er mooi mee om de oren slaan. Afbeelding

Niet dat het veel helpen zal...

Afbeelding

Just plain out of "Luck" i guess... :o

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 mei 2012 08:46

Had Kurz gewonnen als ie wel had gestemd?

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 14 mei 2012 08:51

Gefeliciteerd Touch. Tegen de stoerheid van Clint verlies ik graag hoor. :wink:

Ook Thiver gefeliciteerd met je podiumplek.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 14 mei 2012 09:10

Gefeliciteerd Touch!
En natuurlijk ook Patrob en Thiver!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 14 mei 2012 09:41

He, daar hebbie Axe !

Twee dingen:

- Is het gezellie laat geworden bij moesje Axeqlusive?
- Waar blijft je nieuwe 'werkje' ?
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 14 mei 2012 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 14 mei 2012 09:55

Zal ik dan maar beginnen met de eerste inzending:

Afbeelding
Eva

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 mei 2012 12:43

Kyrill schreef:Had Kurz gewonnen als ie wel had gestemd?
Nee, ik was tweede geworden. Vandaar die "win or die" quote. Maar ik was het gewoon vergeten. Ik dacht, dat doe ik zondag, maar toen was ik zondag opeens de hele dag weg...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 14 mei 2012 18:02

Gefeliciteerd Touch! :)
Een beetje jammer van de niet-stemmers... maar goed.

Plaats reactie