X-Men: Days of Future Past

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Steve-O
Filmster
Filmster

X-Men: Days of Future Past

Bericht door Steve-O » 01 sep 2012 19:21

Dit is en topic over alles van X-Men: Days of the Future Past, het vervolg op X-Men: First Class zoals jullie weten.

Dus.. Nu komt de derde Hobbit film op dezelfde dag uit als XMDFP gepland staat.. 18 juli 2014. Dat word schuiven denk ik!

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 01 sep 2012 22:34

Steve-O schreef:Dus.. Nu komt de derde Hobbit film op dezelfde dag uit als XMDFP gepland staat.. 18 juli 2014. Dat word schuiven denk ik!
Inderdaad, The Hobbit hoort gewoon in december. :)

Steve-O
Filmster
Filmster

Re: X-Men: Days of the Future Past

Bericht door Steve-O » 01 sep 2012 23:11

:D XMDFP moet schuiven, de X-Mannen zijn niet tegen Midden-Aarde opgewassen. Ik vind het trouwens prima om The Hobbit: There and Back Again in de zomer te krijgen, in de bioscoopzaal merk je toch niks van het weer.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 sep 2012 12:03

Ik vind naar de bioscoop gaan zoiezo chiller als het buiten koud en poepweer is. :)

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 02 sep 2012 12:13

ff muggenziften: het is toch echt sowieso, niet zoiezo.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 sep 2012 12:16

Je hebt gelijk. :oops: Als liefhebber van ABN had ik daar beter op moeten letten. Om treebeard maar even te quoten: 'A Wizard should know better!'

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 02 sep 2012 12:22

Gandalf en Saruman hadden je gewoon een Fool! genoemd, maar ik vergeef het je :P

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 02 sep 2012 12:32

Aston schreef:Je hebt gelijk. :oops: Als liefhebber van ABN had ik daar beter op moeten letten. Om treebeard maar even te quoten: 'A Wizard should know better!'
Deze Wizard weet wel degelijk beter...

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 sep 2012 12:37

*kuch*, ik proef een klein meningsverschilletje. :o

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 04 sep 2012 13:05

Steve-O schreef:Dit is en topic over alles van X-Men: Days of the Future Past, het vervolg op X-Men: First Class zoals jullie weten.

Dus.. Nu komt de derde Hobbit film op dezelfde dag uit als XMDFP gepland staat.. 18 juli 2014. Dat word schuiven denk ik!
Hé wacht ff 18 juli 2014 valt op een vrijdag. De enige film die op een vrijdag in de bioscoop werd gereleased was TDKR.
En dat was toch echt een hoge uitzondering (weet U het nog oorspronkelijk zou TDKR 26 juli worden uitgebracht).

BTW: is deze topic niet wat te vroeg. :wink: Volgend jaar beginnen pas de opnames van deze film. Jennifer Lawrence begint deze najaar met opnames van The Hunger Games: Catching Fire.

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 09 sep 2012 12:23

Ach dat maakt toch helemaal niet uit :P

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 09 sep 2012 12:44

Fans are going to have to wait half a year longer to see the planned “X-Men: First Class” sequel, and it’s all the fault of those darn “Hunger Games.”

At least, that’s the case according to The Hollywood Reporter. The outlet is reporting that 20th Century Fox has changed their planned shooting start date for the “X-Men” sequel to accommodate Jennifer Lawrence‘s filming schedule on “The Hunger Games” sequel, “Catching Fire.”

If Fox had wanted to, they could have made Lawrence film the untitled “X-Men” sequel first. She signed a sequel clause in her contract before she came on board “The Hunger Games,” so technically Fox had first dibs. The plan originally was to have the follow-up to “X-Men: First Class” start lensing in the fall, but now Lionsgate is planning for “Catching Fire” to go in front of the camera in August or September. Instead of having a fuss about it, Fox has opted to start shooting “X-Men” in January 2013.

The big difference between the two movies is that “Catching Fire” already has a set release date, while “X-Men” does not. The second “Hunger Games” film will hit theaters on November 22, 2013, Lionsgate announced back in August. It’s unclear how long it will take for Fox to turn around their as-yet-untitled film, but our guess is that it will also likely get a late 2013 release date.

It makes sense why Fox doesn’t want to pick a fight with Lionsgate right now. “The Hunger Games” is currently the top-grossing movie of the year and has made over $377.9 million worldwide in it the two weeks it’s been in theaters. We’re happy that both studios found a way to get along, as we couldn’t be more excited about both upcoming sequels.

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 09 sep 2012 13:11

Ja dat wist ik :8 Ik kijk ook wel uit naar Catching Fire :Y

synix01
Figurant
Figurant

Bericht door synix01 » 05 dec 2012 14:33

Na al dat nieuws over Days of future past te hebben gelezen (Kan iemand die titel veranderen zonder "The"?

Vond het beter dit hier te posten dan in het laatste film bericht.

Ik ben ook nog erg sceptisch, (Ook over de eerste trilogie), wat nu voor mij alleen nog maar meer vragen naar boven brengt! maar misschien dat jullie mij daarbij kunnen helpen, heb zojuist weer de animated series gezien met daarin ook de twee delen van days of future past, ik weet niet hoe het in de comics verteld wordt?... Daarom mijn vraag en meningen van jullie:

- in de animated series worden de x-men neergezet als: Rogue, Gambit, Storm (met lang haar), professor x, wolverine, Beast, Jubilee, Cyclops en Jean. Hoe zouden ze dat hier dan in doen?
- Is Rogue in de commics zo'n stom wijf wat niks kan, wil of durft en alleen maar kan janken, in de 90's series is ze juist super vet.
- Wat doen ze met Gambit? Zat wel in origins maar weer niet in de eerdere trilogy dan wel in first class? (Laatste vind ik wel logisch)
- In de 90's series wordt de aanslag op senator kelly door Mistique, die zich omtovert tot Gambit waardoor de x-men gedoomd zijn in de toekomst? (key ellement als je het mij vraagt)
- Wat te doen met Bishop die eigenlijk terug in de tijd rijst om de aanslag op Kelly te stoppen?
- Zal Jubilee eindelijk dan wel lid zijn van de x-men? Waarschijnlijk niet aangezien het geen reboot is?
- Zouden ze dan ook de toekomstige sentinel genaamd nimrod meenemen?

Al met al, wat ik weet uit de animated series is deel 1 een volledige verkeerde start van de filmreeks(en), pin en zeik me er niet op af aub, het zijn gewoon vragen!

Wel zeg ik opnieuw beginnen! :P

Steve-O
Filmster
Filmster

Re: X-Men: Days of Future Past

Bericht door Steve-O » 05 dec 2012 14:56

Ik zou gewoon bijna die hele stripreeks ervan willen kopen! Vet verhaal. Ik heb er maar enkele stukken van gelezen dus ik zou geen goede antwoorden op jouw punten kunnen geven..

Ben erg benieuwd hoe dit allemaal uitpakt in de film, klinkt ambitieus. Nu nog hopen dat Singer 35mm gebruikt en geen digitaal en 3D...

Plaats reactie