Er kan niet meer gestemd worden.
Uitslag volgt.

Wow, daar sta ik toch wel even van te kijken...Touchwood schreef:Daarbij is deze sympathieke en Die Hard deelnemer, de eerste en misschien wel de enige van dit jaar die straks met niet één, maar met twee pracht van inzendingen in de jaarbattle staat te prijken !
Sorry, Abe. Troost je in het feit dat je protegé komende november waarschijnlijk een nieuwe zege mag bijschrijven.Touchwood schreef:Vol bravoure wist deze kleurrijke inzending de stijlvolle zwart/witte Republikein Abe Lincoln steeds een stap voor te blijven.
Je dacht toch zeker niet dat Matthijs van Nieuwkerks dagelijkse "Het wordt steeds spannender!" en "Het is nek aan nek!" betrekking had op de landelijke verkiezingen?Rich Art schreef:Potverdorie! Dat was nog spannend! Gefeliciteerd Thiver!
Nooit gedacht dat mijn favoriete redhead Emma Stone het bij een beautycontest ooit zou moeten afleggen tegen een geanimeerde dame. Maar goed, krullen zijn nu eenmaal sexy.Dr. Strangelove schreef:Goed gedaan met die rooie sloerie van je.
Touchwood schreef:Gefeliciteerd met je tweede overwinning en daarmee je stijging in (naast uiteraard onze achting) het Algemeen Klassement !
PascalE schreef:Gz Thiver
Rich Art schreef:Gefeliciteerd Thiver!
Axeqlusive schreef:Mijn felicitaties aan Thiver, Rich en Touchwood.
Aston schreef:Jep, voor mij de verwachte winnaar.Gefeliciteerd Thiver!
Dank jullie wel.Kyrill schreef:Gefeliciteerd Thiver!