Ben ik het niet helemaal mee eens. Iedereen die een breedband internetverbinding heeft zoals internet via de kabel, heeft wel een stukje webspace van zijn/haar betreffende kabelleverancier (telefoon-internet zelfs ook). Deze zijn standaard en gratis en daar kun je genoeg plaatjes kwijt, want die zijn paar een aantal kb per stuk. En uiteraard geen reclame of doorlink-preventie zoals bij commercieel ingestelde gratis webspace verzorgers, zoals Tripod (die je noemde).Noudje: Er zijn erg weinig plekken waar je plaatjes kan hosten, ik denk dat er dan veel hosted by tripod avators e.d. zullen komen.
Dus ik ben het hier mee eens. Is veel handiger... Maar ik zie dat het inmiddels al kan?? Mooi werk, we gaan nog steeds vooruit.Robertos: Waarom kan men geen off-site avatar gebruiken? Dit scheelt jullie zelfs bandbreedte en wij kunnen ons avatar iets mooiere kwaliteit maken (9 kb is érg weinig).
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Antoinette
- Bijrol
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Kan ook naar mij, stuur maar naar dale_cooper@filmsoptv.comAntoinette schreef:Hey ik had een mooi plaatje maar krijg hem niet op formaat. Kan ik hem dan naar jou toe sturen Tako, zodat jij hem op formaat maakt?
Ik wil mijn avatar zetten maar max is 15 kb. Hoe kan ik foto vinden van 15 kb? Ik vind 15 kb echt te weinig. In tegenwoordig vind je amper foto's van 15 kb. Waarom niet max 100 kb zoals andere site want 15 kb is echt te overdreven vind ik 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Re: Avatar
Er zijn verschillende methoden om de grootte te verkleinen.
O.a. verminderen van aantal kleuren of ander bestandsformaat.
Het forum ondersteunt nu helaas maar tot 15kb en er zijn, voor zover ik weet, geen plannen om dat te veranderen.
Je zult het ermee moeten doen.
O.a. verminderen van aantal kleuren of ander bestandsformaat.
Het forum ondersteunt nu helaas maar tot 15kb en er zijn, voor zover ik weet, geen plannen om dat te veranderen.
Je zult het ermee moeten doen.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
100kb is ook nergens voor nodig, maar een paar kb extra zou toch wel prettig zijn, 25 of zo. Tako!
Check heb het verhoogd naar 30kb. Goed punt. Plaatjes verkleinen, op maat maken kan mooi hier: http://pixlr.com/editor/WizardOfOss schreef:100kb is ook nergens voor nodig, maar een paar kb extra zou toch wel prettig zijn, 25 of zo. Tako!
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Bedankt voor verhoging van kb