Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Straka
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars #08/2012

Bericht door Straka » 22 dec 2012 23:36

1. Dr. Strangelove
Afbeelding

2. Sha
Afbeelding

3. Thiver
Afbeelding

4. Orangey
Afbeelding

5. Colonel_Kurz
Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Avatarbattle #08/2012 Stembus gesloten !

Bericht door Touchwood » 23 dec 2012 00:12

Er kan niet meer worden gestemd !

Your Ship has Sailed !!

Afbeelding

Uitslag volgt, even geduld ajb... :)

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Ed Crane » 23 dec 2012 00:17

Dr. Strangelove schreef:Onder welke hooiberg heb jij gelegen, Mr. Ed ? :D
De vraag is niet 'onder' maar 'op' welke hooiberg, Dokter :+

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Battle of the Avatars #08/2012

Bericht door Touchwood » 23 dec 2012 00:28

• AfbeeldingAfbeelding
          • Uitslag Battle of the Avatars #08 van 2012
  • Boy-O-boy, wat was het spannend ! Vaak waag ik het er een luttel aantal dagen voor de einduitslag al op om één of twee (als het dicht bij elkaar ligt) Golden Ava’s voor te bereiden, maar dat was hier gewoon schier onmogelijk. De achtergrond van de grafiek in Excel gaf ik wel alvast een groene plaat mee en zocht dan alvast een geschikte back up van de nummer twee, voor een eventueel snelle switch/back up… maar aangezien het allemaal zo verrekte dicht bij elkaar lag, kon het ook zomaar zijn dat bijvoorbeeld Duikboot zijn eerste deelname direct zou verzilveren (ver-Golden-Ava-en) en dan zat ik zelf ook nog aardig in de race, maar daar durfde ik al helemaal geen beeldje of achtergrond op in te stellen want daar kun je maar beter niet op hopen, dan valt het ook niet tegen.

En zo kon het gebeuren dat de kanshebbers voor de Golden AvA, zonder enig houvast door elkaar en over elkaar heen tuimelden in een wirwar van neo(n) groen, zonnetjesgeel, felrood en rookzwart met witte pluimen… om kotsend van de adrenaline en buitelingen uiteindelijk langzaam tot stilstand te komen om te zien wie er uiteindelijk een sokkel onder z’n voeten heeft, en waar de sokkel onder de poten is weggetrapt…

Toe maar, kijk maar even naar beneden…

• Lo And Behold! It’s Dr. Strangelove !! Again !
            Two in a Row en voor de derde keer dit jaar !
    Twee nummers twee dit keer: Axeqlusive en Colonel_Kurz worden tweede in deze enerverende battle.
    en Touchwood (that would be me) mag een fraaie derde podiumplek bezetten, (joepie ! )

• Afbeelding
    Dr. Strangelove gaat hiermee van een zesde naar een vijfde plek in het Algemeen Klassement, (like duh) én heeft zijn derde ticket voor de Jaarbattle binnen ! Felicitaties voor jou, Doc. en natuurlijk de nummers twee, Axeqlusive en Colonel_Kurz van harte met het mooie resultaat !
    • Afbeelding
    "Check je Plekje" om te zien hoeveel stemmen jouw inzending uiteindelijk in de wacht heeft gesleept...

Afbeelding

• Volgorde van binnenkomst:
                  • Afbeelding 1e: Dr. Strangelove (47 pt.)

Afbeelding 2e: Axeqlusive (33 pt.)

Afbeelding 2e: Colonel_Kurz (33 pt.)

Afbeelding 3e: Touchwood (31 pt.)

Afbeelding 4e: Thiver (30 pt.)

Afbeelding ..5e: Kyrill (23 pt.)

Afbeelding 6e: Patrob (21 pt.)

Afbeelding 7e: Shine (17 pt.)

Afbeelding 8e: Sha (13 pt.)

Afbeelding 9e: Rich Art (11 pt.)

Afbeelding 10e: Aston (9 pt.)

Afbeelding 11e: Orangey (6 pt.)
        Iedereen weer hartstikke bedankt voor het stemmen en het getoonde enthousiasme gedurende de battle. Ik heb er weer enorm van genoten en hopelijk jullie ook. See you next time !
__________________________________________________________________________________________________

De winnaars van alle Battles in 2012 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2012: Axeqlusive
Battle # 02 /2012: Straka
Battle # 03 /2012: Touchwood
Battle # 04 /2012: Thiver
Battle # 05 /2012: Sha & Dr. Strangelove
Battle # 06 /2012: Thiver
Battle # 07 /2012: Dr. Strangelove
Battle # 08 /2012: Dr. Strangelove

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

__________________________________________________________________________________________________

Inzendingen voor battle nummer negen van 2012 kunnen alvast worden ingezet

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 30 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met exact dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 23 dec 2012 00:28

Pics or it didn't happen ! :lol:

Tuurlijk Edje, in een kouwe zeikweek. (Jij liever dan ik)
        • Afbeelding
Als het nu een door-de-weekse warme dag in mei was had ik je meteen g'leufd.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 23 dec 2012 00:33

• DUIZEND BOMMEN EN GRANATEN !
Het is officieel !

Na een uiterst spannende strijd met een werkelijk ijzingwekkende eindfase ben ik op het eind toch boven komen drijven in the Matrix !

Ongelofelijk dat ik hiermee mijn derde overwinning dit jaar binnengehaald heb en mijn vierde in totaal.
        • Afbeelding
Thanks en kom het vieren bij de Lemming !

Oh ja, gefeliciteerd aan mijn beide eh... drie landrotten op het Ere-trapje, te weten Axeqlusive, Colonel_Kurz en Touchwood !
Mijn persoonlijke favoriet Thiver zit ergens in het publiek en mocht de buhne niet betreden maar hij is toch zeer verdiend vierde geworden.
        • Afbeelding
Aan Orangey: je ziet dat de strijd (als die eenmaal ein-de-lijk) losgebarsten is behoorlijk hard en wreed is en dat er door alle deelnemers (en enkele toeschouwers) flinke slagen worden uitgedeeld.
Laat je hierdoor zeker niet van de wijs brengen en doe zeker de volgende keer weer mee.
        • Afbeelding
Want als één ding duidelijk is, is dat de ene stemmer totaal anders stemt dan de andere. Wat dus inhoudt dat iedereen de kans heeft om het tij mee te hebben en als eerste de haven op een gunstig gestemde wind binnen te zeilen.

Maar let op wat achter je rug gebeurt want de Arena van de Avatars is één diep dramatisch scharlaken bloedbad.
        • Afbeelding

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 23 dec 2012 00:47

Dr. Strangelove schreef:Pics or it didn't happen ! :lol:

Tuurlijk Edje, in een kouwe zeikweek. (Jij liever dan ik)
        • Afbeelding
Als het nu een door-de-weekse warme dag in mei was had ik je meteen g'leufd.
Op zulks momenten vergeet je de omgeving natuurlijk. En de pics... die gaan natuurlijk het archief in en blijven daar tot alle betrokkenen overleden zijn :+

Gefeliciteerd trouwens met de overwinning Dokter :T

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 23 dec 2012 00:51

JOEHOE!! Gefeliciteerd hoor Doktertje ! Mooi gifje trouwens... niet zo gifgroen als het winnende plaatje, maar toch mooi. Dat moet wel de rode pil zijn die je gekozen hebt in plaats van zo'n blauwe uit eigen voorraad. :wink:

"You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes..."
Ed Crane schreef:
Dr. Strangelove schreef:Onder welke hooiberg heb jij gelegen, Mr. Ed ? :D
De vraag is niet 'onder' maar 'op' welke hooiberg, Dokter :+
Lag je toevallig nog 'op' een speldje ? Ik ben er namelijk eentje kwijt... :)

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 23 dec 2012 00:54

Gefeliciteerd Strangelove. :T
En alle andere natuurlijk ook....uhh.....nu jullie weten wat ik bedoel. :-?

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 23 dec 2012 08:45

Gefeliciteerd Doc. Niet mijn favoriet, maar daarom niet minder gegund hoor. :T

Hoe was Duikboot eigenlijk geeindigd als hij gestemd had?

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 23 dec 2012 09:44

Gefeliciteerd Strangelove!!! Je bent echt on fire!! Je 3e avatar winst alweer dit jaar :T
Zelf 6e geworden best tevreden mee want niveau was gewoon erg hoog!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 23 dec 2012 10:16

patrob schreef:[...] Hoe was Duikboot eigenlijk geeindigd als hij gestemd had?
Vijfde met 26 punten :}
Kyrill schreef:[...] Zelf 6e geworden best tevreden mee want niveau was gewoon erg hoog!
Je bent er terecht vijfde mee geworden, geen zesde :wink: het is dan ook een knapperd.

Pssst: Ik zit nog steeds te wachten tot je die van The Virgin Suicides eens in gaat zetten, volgens mij had je daar ook een leuke mee in handen.

Orangey
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Orangey » 23 dec 2012 10:50

Gefeliciteerd Doctor!! Enne... zes punten, Woohoo!!!!

Hier alvast mijn nieuwe inzending:

Afbeelding

January Jones, uit Mad Men

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 23 dec 2012 12:20

Gefeliciteerd Dr.! Verdiend, het is een goede keuze geweest om de kleuren aan te passen (Toch?). 3e keer al dit jaar. :o Ik wist dat Touchwood dat kon maar blijkbaar ben jij ook gezegend met deze gave. Of heeft Touch je het geheim van de smid doorgegeven? :wink:

Orangey
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Orangey » 23 dec 2012 13:13

Dr. Strangelove schreef:
Aan Orangey: je ziet dat de strijd (als die eenmaal ein-de-lijk) losgebarsten is behoorlijk hard en wreed is en dat er door alle deelnemers (en enkele toeschouwers) flinke slagen worden uitgedeeld.
Laat je hierdoor zeker niet van de wijs brengen en doe zeker de volgende keer weer mee.
        • Afbeelding
Bedankt en van harte gefeliciteerd met je dikverdiende overwinning. Zoals je kan zien laat ik me niet van de wijs brengen en heb ik alvast mijn volgende glavatar ingezonden. Drie keer schijnt scheepsrecht te zijn en zes punten zijn er al meer dan vijf, dus ik blijf hopen en als ik per battle 1 puntje meer krijg, zal ik over een jaar of 4 wel eens winnen :D

Plaats reactie