Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook

Haha lekker gezellig twee jonge vaders even aan het woord laten (niet sarcastische bedoeld).zvorod schreef:Haha nee, zo bedoelde ik het nu ook weer niet. Eerder dat er weinig onoverbrugbare kloven tussen ons in zitten thuis en ze zich niet zo hoeft af te zetten tegen mij (pfft, dat ze dat maar bij haar ma doet).
Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook
36 is voor haar waarschijnlijk oud.zvorod schreef:Maar wees gerust, samen gaan feesten zullen we geen van beide zien zitten en da's maar goed ook
..ik heb eens (beetje aangeschoten, dat wel) na een Deep Purple concert tegen een kaartjesautomaat geürineerd, ik kon het niet meer ophouden na enige liters bier tijdens dat concert..onschuldige burgers die hun kaartje nog gewoon trokken uit desbetreffende automaat schenen mij niet eens op te merken.Dr. Strangelove schreef:Nee, liever met zoiets als een Gollum een hele nacht doorslempen, een supershoarma scoren en dan ruftend en wildplassend onschuldige burgers bij bushaltes de stuipen op het lijf jagen.
Daar wil je natuurlijk niet te veel bekende getuigen bij hebben. Ik heb jou door, jochie.
Dat was zeker nog in je jonge jaren toen je er nog uit zag als een metal gitarist:emperor schreef: ..ik heb eens (beetje aangeschoten, dat wel) na een Deep Purple concert tegen een kaartjesautomaat geürineerd, ik kon het niet meer ophouden na enige liters bier tijdens dat concert..onschuldige burgers die hun kaartje nog gewoon trokken uit desbetreffende automaat schenen mij niet eens op te merken.
Dus zo kan het ook.
Dus jij was dat die voor de Jaap Edenhal die flyers stond uit te delen waarop stond dat de duivel binnen was voor dat DIO concert in '87.Dr. Strangelove schreef:... hard-rockfans cq duivelaanbidders
Zo oud ben ik nou ook weer niet.Aston schreef: Dat was zeker nog in je jonge jaren toen je er nog uit zag als een metal gitarist:
emperör schreef:Dus jij was dat die voor de Jaap Edenhal die flyers stond uit te delen waarop stond dat de duivel binnen was voor dat DIO concert in '87.