Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Dr. Strangelove » 17 jan 2013 16:40

Toont alleen maar aan dat het stemmen voor bepaalde avatars gedeeltelijk een gevoelskwestie van het betreffende moment.

Het lijkt me geen goed idee om de deur open te zetten naar een systeem waarbij stemmers op hun stem kunnen terugkomen.
Net als bij het schaken: los is los.
          • Afbeelding
Bovendien sta ik niet in beide lijstjes dus wat zal het bommen ?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 17 jan 2013 16:57

Dat lijkt me ook niet, nee. Dan wordt het (mee)tellen wel heel erg lastig. Overigens ben ik er zo eentje die met dat mee tellen meestal wacht tot na mijn eigen stemlijstje. Niet dát het dan ook anders zou worden als ik dat niet zou doen, maar ik zou bijvoorbeeld geneigd kunnen zijn iemand van de nul te halen... Oooooh, Thiver en Spooklieftje... :(

Beetje lobbyen in small print moest ook eigenlijk niet mogen. :lol:

En om het head first springen in een loophole te voorkomen IN BIG PRINT ook niet.

Duuuuuus. :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 17 jan 2013 17:05

Touchwood schreef:...geneigd kunnen zijn iemand van de nul te halen... Oooooh, Thiver en Spooklieftje...
Ja maar, nu voel ik iets hard opkomen en wil ik tóch mijn stem wijzigen. :oops:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 17 jan 2013 17:08

Dat soort dingen houden we liever privé hoor... :oops: Bovendien doe ik daar toch altijd hard (!) mijn best voor ?

Ach, sjit hè. Kan ik het weer niet laten om te happen ! :|

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 jan 2013 18:17

Touchwood schreef:Ach, sjit hè. Kan ik het weer niet laten om te happen ! :|
Afbeelding

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 17 jan 2013 21:42

1. WizardOfOss
Afbeelding

2. Dr. Strangelove
Afbeelding

3. Orangey
Afbeelding

4. Colonel_Kurz
Afbeelding

5. Sha
Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Avatarbattle #09/2012

Bericht door Touchwood » 19 jan 2013 00:04

• Battle # 09 / 2012
              • De Uitslag
            • Winnaar: ORANGEY !

Met een voorsprong van meer dan dertig (!) punten op de nummers twee en drie, weet Orangey reeds met zijn derde deelname aan de Avatarbattle, de overwinning binnen te halen. Eindigde Orangey, die twee battles geleden nog als Filmfan25 door het FT-leven ging, in die vorige twee battles nog in de onderste regionen, ditmaal schudt hij alle concurrentie lachend van zich af.

Met 78 punten, waaronder maar liefst tien (!) noteringen van vijf punters, mag dit met recht een monsterzege worden genoemd ! Orangey heeft daarmee het laatste toegangsbewijs voor de Jaarbattle van 2012 te pakken en is met zijn January Jones, de hekkensluiter van battlejaar 2012.
Voor ondergetekende Touchwood, die halverwege toch nog aardig aan wist te klampen, kwam de tweede positie vlak voor het eind zodanig in gevaar dat Straka kans zag voorbij te steken om met 1 puntje voorsprong de tweede plek over te nemen. Straka is dus met 46 punten, de lachende derde... èh, tweede en Touchwood toch nog op 't derde schavot. Wel geeft het, tijdens het schrijven van deze inleiding, uw spelleidster enorm veel voorpret en voldoening te weten dat er zo dadelijk iemand heel blij gaat zijn en doet het mij deugd deze enthousiaste nieuwe ster aan het firmament naar voren te mogen roepen voor zijn plekje op het hoogste podium… alwaar hij de eerste prijs, de ‘Golden AvA’ in ontvangst mag nemen. Ook wijs ik met plaatsvervangende en gepaste trots, op het mooie plekje in het Algemeen Klassement wat er voor hem is ingeruimd… Ik vermoed dat een stijging in dat klassement niet lang op zich zal laten wachten. Ook MissOrangey, zal waarschijnlijk niet lang achter willen blijven. :wink:
Spooklift en Thiver zijn helaas niet van de nul afgeraakt, maar je ziet maar (@Spookje, Thiver weet dat inmiddels), dat kan maar zo anders zijn.

Hoe het stemverloop er in zijn geheel uitziet, kun je hieronder zien op:

Check je plekje…

Afbeelding

Nog eens onder elkaar in volgorde van binnenkomst…
              • 1e : Orangey (78 pt.)
                • Afbeelding

2e : Straka (46 pt.)
                  Afbeelding

3e : Touchwood (45 pt.)
                  Afbeelding

4e : WizardOfOss (34 pt.)
                  Afbeelding

5e : Patrob (32 pt.)
                  Afbeelding

6e : Sha (28 pt.)
                  Afbeelding

7e : Dr. Strangelove (25 pt.)
                  Afbeelding

8e : Kyrill (20 pt.)
                  Afbeelding

9e : Axeqlusive (14 pt.)
                  Afbeelding

10e: Colonel_Kurz (8 pt.)
                  Afbeelding

11e: Spooklift (0 pt.)
                  Afbeelding

11e: Thiver (0 pt.)
                  Afbeelding
      • Het ingeruimde plekje voor Orangey vind je bij het blauwe kroontje. :T

Afbeelding
De Golden AvA gaat voor het eerst naar huize Orangey ! En mag ik zeggen, hoe goed je plaatje bij het goud van het beeldje past ? :)

Gefeliciteerd ermee, geef haar maar een mooi plekje !
              • Afbeelding
-------------------------------------------------------------------
Alle winnaars van alle Battles in 2012 op een rij:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2012: Axeqlusive
Battle # 02 /2012: Straka
Battle # 03 /2012: Touchwood
Battle # 04 /2012: Thiver
Battle # 05 /2012: Sha & Dr. Strangelove
Battle # 06 /2012: Thiver
Battle # 07 /2012: Dr. Strangelove
Battle # 08 /2012: Dr. Strangelove
Battle # 09 /2012: Orangey

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

__________________________________________________________________________________________________

Inzendingen voor battle #01 van 2013 kunnen alvast worden ingezet

Let bij je inzending even op het volgende:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een
..kleiner formaat, en niet meer dan 30 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van
..je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor
.. de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url
..van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient film gerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met exact dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom.
- om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Deze regels plus de algemene regels, vind je hier
__________________________________________________________________________________________________

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 19 jan 2013 00:18

Jeuj, grats Orangey :)

Orangey
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Orangey » 19 jan 2013 00:26

OMG!! Drie keer is scheepsrecht. Dat bleek bij mij meer dan waar te zijn...

Na twee vrijwel kansloze battles. Besloot ik maar weer eens het wereldwijde web op te gaan. Ik zocht naar January Jones (ik kwam ook veel ander moois tegen :lol: ), maar dit specifieke plaatje sprong er toch wel uit. Het had een mooie lichtinval en met zijn gouden kleur, straalde het een haast klassieke klasse uit. Plaatje uitsnijden, border toevoegen en voilá een mooie avatar. Ik dacht een avatar te hebben die me weg zou houden van de onderste regionen (ik wilde een subtopper worden, maar werd een topper. Nee, daar zijn geen verboden middelen aan te pas gekomen), maar dit had ik nooit durven dromen.

Toen de ronde eenmaal startte en ik (eindelijk) hoge notaties kreeg, begon mijn interesse in de battle alleen maar excessiever toe te nemen -dit hebben jullie wel gemerkt aan de vele rondjes die ik gaf-. Ik hield de tussenstand tot ongeveer de eerste helft van de battle grondig bij. Toen leek Touchwood (erg mooi!) me bij te kunnen benen. De spanning ging in mijn lijf zitten en ik besloot dat het beter was om de stand maar even niet meer bij te houden. Vervolgens stuurde Kyrill mij een persoonlijk bericht met daarin het aantal punten dat ik had: 58. Ik begon toen wel al een vermoeden te krijgen dat een winst er eventueel in zou zitten, maar toen ik gisteren dit thread weer bezocht en weer een handjevol hoge notaties zag, wist ik het: dit zou wel eens heel mooi kunnen worden. En dat werd het.

Misschien had ik alles mee, - door sommigen werd dit een magere battle genoemd- en misschien had ik een paar hulptroepen ingeschakeld, maar het gevoel dat nu overheerst is toch vooral eurorie! Ik ben een gelukkig mens en de Golden AvA krijgt een mooi plekje in mijn hart en in mijn e-prijzenkast. (in de toekomst krijgt ze misschien gezelschap
Ik wil nieuwe deelnemers JamesBond, MissOrangey en Spooklift veel succes wensen voor de volgende battle(s) de gebruikelijk deelnemers natuurlijk ook

Maar goed ik praat te lang: ik wil iedereen bedanken die op me heeft gestemd en op naar de volgende battle! Maar eerste naar de Lemming. Alles is dit weekend op mijn rekening Die al redelijk hoog aan het worden is :|
Laatst gewijzigd door Orangey op 19 jan 2013 09:17, 3 keer totaal gewijzigd.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 jan 2013 00:32

Geweldige speech ! Wat een leuk topic is dit toch. Mensen blij maken is tof ! :D

Nogmaals mijn felicitaties, natuurlijk ook aan de nummer twee: Straka.

En nu op naar de Lemming. Kijken wat daar allemaal voor lekkers staat :8

MissOrangey
Filmster
Filmster

Bericht door MissOrangey » 19 jan 2013 00:33

Gefeliciteerd! Je hebt eindelijk je spelletje gewonnen.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 19 jan 2013 00:35

Gefeliciteerd!

Mijn nieuwe inzending:

Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 jan 2013 00:50

Ik zal trouwens even van profielplaat wijzigen, als we boven elkaar posten lijken we zo op elkaar qua kleursetting. Je mot er wel uit kunnen springen met je inzending natuurlijk. :wink:

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 19 jan 2013 00:54

Ik zat dat net te denken, kleuren komen overeen en als deze ingezonden word ben ik weer kansloos.

Ik ga voor de overwinning met deze en neem met minder geen genoegen.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 19 jan 2013 00:55

Gefilmtotaliseerd!

Drinken we daar een j'us d'orangey op.
...met ijs en wodka natuurlijk.

Tja, dit keer zijn de rondjes voor jou.
Haha, ik herken de verrassing en blijdschap van een (eerste] overwinning.

Ik ben benieuwd of je je juice vast weet te houden of dat je Clockwork Orange schilletje de volgende battle platgetrapt en gescheurd in een hoek geschopt wordt.

Vertrouw niemand, houdt je rug gedekt en hou een dolk geslepen en wel in je binnenzak.
The game has just begun.

Plaats reactie