- Dr. Strangelove
- Regisseur
Re: Avatar
Verrassend!
En Sinterklaas is nog niet eens in het land.
Tako, je bent een held!Tako schreef: Check heb het verhoogd naar 30kb. Goed punt. Plaatjes verkleinen, op maat maken kan mooi hier: http://pixlr.com/editor/
Wij houden ook van jou...Dr. Strangelove schreef:Verrassend!

- lastresort
- Figurant
Re: Avatars
hallo
ik ben hier nieuw maar kan op de film pagina geen reactie zetten o mdat ik geen avatar heb en ik kan er ook plaatje zetten om dat ik de juiste groote nooit heb wie o wie kan mij hier bij helpen
ik ben hier nieuw maar kan op de film pagina geen reactie zetten o mdat ik geen avatar heb en ik kan er ook plaatje zetten om dat ik de juiste groote nooit heb wie o wie kan mij hier bij helpen
Hoi, welkom.
Als je een willekeurig plaatje van het internet haalt kan je hem kopieren naar paint. In paint kan je een uitsnede of het hele plaatje gebruiken. Dat verklein je indien nodig naar 80x80 en dan sla je het op. In principe is dat tegenwoordig vrij gemakkelijk met 30 kB grootte.
Als je een willekeurig plaatje van het internet haalt kan je hem kopieren naar paint. In paint kan je een uitsnede of het hele plaatje gebruiken. Dat verklein je indien nodig naar 80x80 en dan sla je het op. In principe is dat tegenwoordig vrij gemakkelijk met 30 kB grootte.
Dit programma is ook handig:lastresort schreef:hallo
http://pixlr.com/editor/
- wingerwallie
- Figurant
Ik krijg er ook niks op voor avatar ,heb het na tig pogingen op gegeven jammer hoor gez####k om niks .
Qua mb doe ik het goed maar het lukt niet ,ben zelf ook moderator van een forum maar ik begrijp het even niet meer waarom ik er niets opkrijg.
Edit: Aan houder wint het toch uiteindelijk , mensen het is mij gelukt , jippieeeeeee

Qua mb doe ik het goed maar het lukt niet ,ben zelf ook moderator van een forum maar ik begrijp het even niet meer waarom ik er niets opkrijg.
Edit: Aan houder wint het toch uiteindelijk , mensen het is mij gelukt , jippieeeeeee

- sickboy1984
- Regisseur
Een Groninger met een friesland avatar.
Rare jongens die groningers.
Rare jongens die groningers.

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Rare spelling ook of is dat een duister vissersdialect uit Delfzijl?
Nou ja, bij deze post valt het wel mee.
Nou ja, bij deze post valt het wel mee.
- sickboy1984
- Regisseur
Delfshaven?
Bedoel je niet Delfzijl?
In Delfhaven (waar ik op school heb gezeten) moet je blij zijn als ze uberhaubt nederlands kunnen schrijven.
Je weet toch.
Bedoel je niet Delfzijl?
In Delfhaven (waar ik op school heb gezeten) moet je blij zijn als ze uberhaubt nederlands kunnen schrijven.
Je weet toch.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Uberhaubt?
Bezoek je niet überhaupt?
Bezoek je niet überhaupt?

- sickboy1984
- Regisseur
Ik bezoek helemaal niks. 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Zucht, ik geef het op. Ik ben te traag op de tablet en de autocorrectie begrijpt mij onvoldoende.
- sickboy1984
- Regisseur
Fuck you autocorrect.
Kun je uitzetten hoor, heb ik ook gedaan op mn tablet (geen Ipad, ik zal nooit iets van apple kopen).
all hail android
Kun je uitzetten hoor, heb ik ook gedaan op mn tablet (geen Ipad, ik zal nooit iets van apple kopen).
all hail android
sickboy1984 schreef:Fuck you autocorrect.
all hail android

Gisteren voor het eerst op iemands Macbook gezeten. Echt alles werkt omgekeerd. En het als je wilt klikken moet je letterlijk drukken. Irritant zeg.