How I met your mother
- sickboy1984
- Regisseur
- shaunofthedead
- Bijrol
Re: How I met your mother
Aflevering 16 van het tweede seizoen vind ik de beste aflevering, waarin Barney het slechtste theaterstuk ooit maakt. Gewoon zalig om Barney een robot met gevoelens te zien uitbeelden
Suit Up, cause it's going to be legen... wait for it ... DARY

Suit Up, cause it's going to be legen... wait for it ... DARY

-
- Figurant
- sickboy1984
- Regisseur
Waar deze serie vorig seizoen weer enigzins op de weg terug was na 2 mindere seizoenen, leek het dit seizoen weer helemaal mis te gaan. Gelukkig zijn de laatste 2 afleveringen tot nu geniaal en behoren ze tot de beste ooit.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
De eerste vier afleveringen van seizoen 8 waren zo slecht dat ik eigenlijk niet meer wat of ik het sindsdien overeind krabbelen van de serie nu echt van oud niveau vind, of dat ik zo geschrokken was dat het nu beter lijkt dan het eigenlijk is.
- sickboy1984
- Regisseur
Het was echt heel erg, ik las ergens anders dit commentaar, die vind ik wel mooi:
The "turn around"
Step 1: make everyone think show is going downhill with 6 or 7 boring as hell episodes
step 2: introduce mundane characters to make everyone only watch out of obligation
Step 3: Make Patrice a main part of the show and everyone thinks barney is fucking insane
step 4: seth green
step 5: pull it round at the last second and show what a skilled elaborate liar/genius barney stinson is.
Well played script writers. well played..
Vooral dat verhaal met patrice was me echt een doorn in het oog en vroeg me ook echt of de makers echt dachten daarmee weg te komen.
The "turn around"
Step 1: make everyone think show is going downhill with 6 or 7 boring as hell episodes
step 2: introduce mundane characters to make everyone only watch out of obligation
Step 3: Make Patrice a main part of the show and everyone thinks barney is fucking insane
step 4: seth green
step 5: pull it round at the last second and show what a skilled elaborate liar/genius barney stinson is.
Well played script writers. well played..
Vooral dat verhaal met patrice was me echt een doorn in het oog en vroeg me ook echt of de makers echt dachten daarmee weg te komen.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat Patrice onderdeel uitmaakte van een plan van Barney vermoedde ik al vanaf het begin, eerlijk gezegd.
- sickboy1984
- Regisseur
Ik dus niet en daarom vond ik het ook echt extreem belachelijk.
Maar goed laten we hopen dat de rest van het seizoen weer van dit niveau is en niet van de eerste 4 afleveringen dit seizoen. Dat was echt heel heel erg.
Maar goed laten we hopen dat de rest van het seizoen weer van dit niveau is en niet van de eerste 4 afleveringen dit seizoen. Dat was echt heel heel erg.
- sickboy1984
- Regisseur
Nog steeds een minder seizoen, blijf maar kijken, al weet ik niet goed meer waarom eigenlijk.
Gisteravond maar eens seizoen 8 afgekeken. Het seizoen begon wat minder, maar de laatste afleveringen waren weer van een hoog niveau. Aflevering 17, was super, evenals afl. 22 met de van Barney, met leuke verschijningen van
En die cliffhanger!!
Spoiler
Spoiler
Spoiler
En die cliffhanger!!

- sickboy1984
- Regisseur
Grappig, Ik vond aflevering 22 echt tenenkrommend slecht, als waren de gastrolletjes wel echt geniaal.
Die Cliffhanger, dat werd ook wel tijd. Nu het laatste seizoen en dan is het ook wel goed geweest.
Die Cliffhanger, dat werd ook wel tijd. Nu het laatste seizoen en dan is het ook wel goed geweest.
Heb nu zo´n beetje een derde van seizoen acht gekeken. Ondanks dat ik hier in het topic angstaanjagende dingen las heb ik me in het begin ook wel redelijk vermaakt. Je moet alleen wel akkoord kunnen gaan met een verhaal dat telkens om belangrijke dingen heen blijft draaien. (dingen die hoe je het ook bekijkt, toch wel aardig duidelijk zijn voor de trouwe kijker). Ben benieuwd naar de rest!
- sickboy1984
- Regisseur
Klaar, afgelopen en laat ze het maar steken waar de zon niet schijnt.
Het werd de laatste jaren al wat minder en dit laatste seizoen was gewoon slecht, maar ik bleef kijken. Was gehecht aan de serie, aan de personages. En vond the mother een leuke rol spelen.
9 seizoenen!!! Negen seizoen!!! en dan eindigen ze het op deze manier. Alles in 40 minuten kapot gemaakt.
De tyfus met ze.
Het werd de laatste jaren al wat minder en dit laatste seizoen was gewoon slecht, maar ik bleef kijken. Was gehecht aan de serie, aan de personages. En vond the mother een leuke rol spelen.
9 seizoenen!!! Negen seizoen!!! en dan eindigen ze het op deze manier. Alles in 40 minuten kapot gemaakt.
De tyfus met ze.