Lost

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Re: Lost

Bericht door McMurphy » 07 okt 2010 20:40

Rem schreef:En ja al die reclames en recensies over seizoen 6, dan ben ik benieuwd maar mag ik toch niet kijken om al dingen te weten over de rest van de seizoenen. :P
De enige spoiler die je zou krijgen is misschien wie er allemaal nog over zijn, voor de rest zou je er toch geen biet van snappen ;).

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 18 okt 2010 16:28

Zo, seizoen 1 gisteren afgekeken. Ik vind het een topserie, maar van het einde van het seizoen had ik misschien iets meer verwacht. Nu eerst eens wat anders kijken en dan weer door met seizoen 2.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 22 okt 2010 20:32

Yeah. Ik heb eindelijk de complete set van Lost op Blu-ray van 165 Euro. Kost nogal wat, maar toch goedkoper als ik alle siezoenen los zou gaan kopen (uitgaande van de Free Record Shop en Bol.com prijzen). Uitschieter is vooral seizoen 6. 80 Euro! Complete set incl extra bonus disc was dus een koopje. Ik ben blij dat ik heb gewacht.

Zo en dan eindelijk The new men in charge gezien. Beetje meer info over
Spoiler
Dharma
, maar daar houdt het mee op. Kon makkelijk erin gemonteerd worden in de episode The End, dan als een extended episode. Iets wat bij Battlestar Galactica en bij Bones ook wel eens gebeurde.

Nu alle extra's nog kijken en Lost helemaal opnieuw bekijken in HD en DTS/PCM geluid. Oke misschien stelt het geluid niet zoveel voor, het immers een Tv serie, maar kwa beeld is helemaal een vooruitgang. Ik herinnerde mij nog dat seizoen 1 kijk in DivX;) op mijn normaal SD breedbeeld.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 25 okt 2010 15:30

Gister eindelijk eens seizoen 5 afgekeken. Erg leuke afsluiting van het seizoen. Misschien iets onwaarschijnlijk, maar hé! Het is Lost. Ik heb in al die seizoenen nog niets gezien wat aan de wetten van logica voldoet.

Snel aan seizoen 6 beginnen! Ik ben erg benieuwd of J.J. Abrams zijn (en die van al zijn hulpjes) geweldige serie een beetje waardig weet af te sluiten (iets wat vaak een probleem is bij series).
Laatst gewijzigd door timdekw op 25 okt 2010 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 25 okt 2010 15:48

timdekw schreef:Snel aan seizoen 6 beginnen! Ik ben erg benieuwd of J.J. Abrams zijn (en die van al zijn hulpers) geweldige serie een beetje waardig weet af te sluiten (iets wat vaak een probleem is bij series).
Ik vrees dat je er niet te veel van mag verwachten. Overigens een klein detail: J.J. Abrams heeft na het eerste seizoen nauwelijks meer aan Lost gewerkt.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re:

Bericht door timdekw » 25 okt 2010 15:52

Thiver schreef:
timdekw schreef:Snel aan seizoen 6 beginnen! Ik ben erg benieuwd of J.J. Abrams zijn (en die van al zijn hulpjes) geweldige serie een beetje waardig weet af te sluiten (iets wat vaak een probleem is bij series).
Ik vrees dat je er niet te veel van mag verwachten. Overigens een klein detail: J.J. Abrams heeft na het eerste seizoen nauwelijks meer aan Lost gewerkt.
Ja ik weet het, vandaar ook tussen haakjes (en al zijn hulpjes).
Maar toch hoop ik stiekem dat het niet teveel tegenvalt. Ik hoor overal dat het tegenvalt, maar ik blijf hopen :)

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 25 okt 2010 15:53

timdekw schreef:Ja ik weet het, vandaar ook tussen haakjes (en al zijn hulpjes).
Er is geen sprake van hulpjes. Damon Lindelof en Carlton Cuse hebben de serie gewoon overgenomen.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re:

Bericht door timdekw » 25 okt 2010 16:08

Thiver schreef:
timdekw schreef:Ja ik weet het, vandaar ook tussen haakjes (en al zijn hulpjes).
Er is geen sprake van hulpjes. Damon Lindelof en Carlton Cuse hebben de serie gewoon overgenomen.
:)

Het wordt 'hulpjes' bedoelde ik sarcastisch. Laat maar, slechte sarcasme :)
Volgende keer beter.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 06 dec 2010 20:48

Nu met seizoen twee bezig. Ik heb nu 4 afleveringen gezien en vind het nu toe weer fantastisch.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 07 dec 2010 09:32

Rem schreef:Nu met seizoen twee bezig. Ik heb nu 4 afleveringen gezien en vind het nu toe weer fantastisch.
Gaaf! Ik ben nog steeds met seizoen 6 bezig, verveelt nog steeds niet, maar ik kijk het samen met mijn vriendin en die heeft maar zelden zin om 's avonds nog een aflevering Lost of een film te kijken... Helaas. Als ik me niet vergis nog 6 afleveringen. :Y

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 03 jan 2011 16:32

Ik moest even op zoek naar dit topic, maar ik heb 'm gevonden :)

Eindelijk heb ik dan, samen met mijn vriendin, Lost seizoen 6 afgekeken. En ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het einde. Het was, zoals te verwachten van Lost, een vreemd einde, maar ik was er tevreden mee!

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 11 jul 2013 20:16

Ik heb de draad maar weer eens opgepikt. Ik was na seizoen drie gestopt. Nu seizoen vier in vrij korte tijd uitgekeken. Soms is het vermakelijk, soms schiet het ook uit de bocht. Wisselend, op zich toch wel blij dat ik het nog eens uit ga kijken, maar soms vraag je je ook wel af waarom je er nog naar zit te kijken zo vergezocht dat het wordt. Nog twee seizoenen te gaan. Als het van hetzelfde (gemiddelde) niveau is als seizoen vier zit het ergens tussen goed vermaak en een beproeving van het uithoudingsvermogen.

robkk
Figurant
Figurant

Bericht door robkk » 25 jul 2013 10:07

Veel mensen vinden Lost vaag, maar ik vind het echt een top serie! Zeker een aanrader als je je even verveelt haha :Y

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 28 mar 2014 10:15

Binnenkort eens het zesde seizoen bekijken. Na vier jaar ben ik toch uiteindelijk uitgekomen bij het allerlaatste seizoen. Na seizoen drie was mijn enthousiasme al grotendeels weg. Toch wilde ik het zeker afkijken. Seizoen vier was vervolgens echt slecht. Recent seizoen vijf gekeken en dat viel me allemaal nog wel weer mee. Hopelijk kan het einde mij tevredenstellen. We zullen het zien! :T

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 28 mar 2014 15:11

Als je seizoen drie en vier al niet echt kon waarderen, acht ik de kans klein dat dit zesde seizoen je zal kunnen behagen. Maar goed, je kunt nooit weten.

Plaats reactie