Precies Roel! Nu ga ik in elk geval beginnen met een opleiding leraar Engels (weer iets compleet anders) aan de HU, en ik kan na een jaar, als ik mijn propedeuse heb gehaald, eventueel verder Engels studeren aan de universiteit als ik dat wil
Jammer voor je Berend
Misschien dat je volgende keer meer geluk hebt?
Maar klopt het dat ze max 16 studenten toelaten? da's ook de moeite!
Toch al succes met je opleiding leraar Engels!
JamesBond schreef:Precies Roel! Nu ga ik in elk geval beginnen met een opleiding leraar Engels (weer iets compleet anders) aan de HU, en ik kan na een jaar, als ik mijn propedeuse heb gehaald, eventueel verder Engels studeren aan de universiteit als ik dat wil
Dat komt me erg bekend voor. Ik was (lang, lang, lang geleden) niet ingeloot voor de opleiding journalistiek. Ben toen de leraren opleiding Engels gaan doen en heb er nog een jaartje universiteit achteraan geknoopt.
Ik ken ook 2 mensen die Engels hebben gestudeerd. De één is postbezorger en de ander is nu een jaartje of 3 werkloos. Blijkbaar heb je niet echt heel veel aan die studie.
Vleeshaak schreef:Ik ken ook 2 mensen die Engels hebben gestudeerd. De één is postbezorger en de ander is nu een jaartje of 3 werkloos. Blijkbaar heb je niet echt heel veel aan die studie.
Ach, Harrie Jekkers is met een studie Engels toch ook goed terechtgekomen....maar niet als leraar Engels: