Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Re: Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?
Cinderella (2015)
oersaai.
oersaai.
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Jurassic Park 2
Kon me totaal niet boeien eigenlijk. Spielberg blijf ik overrated vinden, hij heeft mooie films erbij zitten, maar het meeste is saaie onzin.
Kon me totaal niet boeien eigenlijk. Spielberg blijf ik overrated vinden, hij heeft mooie films erbij zitten, maar het meeste is saaie onzin.
Had ik niet verwacht. Toch kan ik het me in het geval van Jurassic Park 2 voorstellen.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Ik dan weer totaal niet. Vind het nog steeds prima vermaak. Natuurlijk bij lange na niet te vergelijken met JP, maar zo belabberd... Nee dat zeker niet.
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Romeo + Juliet
Totaal niet mijn ding, de stijl sprak me totaal niet aan, mij net te kitsch en gewoonweg lelijk.
Totaal niet mijn ding, de stijl sprak me totaal niet aan, mij net te kitsch en gewoonweg lelijk.
Vrouwlief & dochter vonden dit wel een erg leuke film.FilmMaster schreef:Cinderella (2015)
oersaai.
Ben er zelf trouwens eindelijk uit dat ik Into the Wild niet meer ga afkijken. Dat geld ook voor The Road, ik snap best dat de film in die setting deprimerend mag, kan en misschien wel moet zijn maar ik heb geen zin om dat helemaal te gaan bekijken...
Ik blijf het echt belachelijk vinden dat je jezelf een filmliefhebber noemt en vervolgens een film niet afkijkt
Maar dat zal wel aan mijn principes liggen...

Als het aan mij ligt (kan ook dat iemand hem wegzapt, of dat ik van mijn ma naar bed moet) kijk ik ook al mijn films af. De recentste film waar ik met moeite doorheen kon komen was Mad Max. Hij duurt nog geen anderhalf uur, maar voor mijn gevoel was het 2 en een half uur. Gewoon afgekeken.
Ik zat vorige week de film Dorian Gray te kijken. Slechtste film die ik ooit gezien heb, ik wou hem na 45 minuten afzetten, maar dat heb ik niet gedaan
Mad Max heb ik net af; begint een beetje traag inderdaad, maar ik vond hem wel steeds sterker worden 

- FilmMaster
- Oscar nominatie
Ja, dat ligt dan echt aan jou. Ik zie namelijk graag goede films en films die me niets doen kijk ik niet af.JamesBond schreef:Ik blijf het echt belachelijk vinden dat je jezelf een filmliefhebber noemt en vervolgens een film niet afkijktMaar dat zal wel aan mijn principes liggen...
Een filmliefhebber doet in elk geval zijn best om zelfs in de slechtste films iets positiefs te zien...
The Road is niet eens slecht. Alleen zo depressief dat ik er totaal geen zin in heb. En tijd is een kostbaar iets. Kan ik beter iets doen wat ik wel leuk vind in de beschikbare vrije tijd.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ach en om Horizon nou aan te vallen omdat hij post in een topic over 'films die je niet hebt afgezien', al negentien forumpaginas beslaat en pakweg 5,5 jaar bestaat.... 
Niets fout aan. Maar je kunt natuurlijk aangeven waarom je een film niet afgekeken hebt.
Zo heb ik laatst Citizen Kane niet afgekeken omdat ik mijn auto total loss reed, al multitaskend, rijdende naar een afspraak en mijn filmhonger voedende op mijn smartphone.
(Don't do this at home, kids!)

Niets fout aan. Maar je kunt natuurlijk aangeven waarom je een film niet afgekeken hebt.
Zo heb ik laatst Citizen Kane niet afgekeken omdat ik mijn auto total loss reed, al multitaskend, rijdende naar een afspraak en mijn filmhonger voedende op mijn smartphone.

(Don't do this at home, kids!)
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Heb die film ooit eens gezien en echt met moeite afgekeken, had 'm gewoon af moeten zetten, wat een doodsaaie kijkervaring was dat.horizon schreef:The Road is niet eens slecht. Alleen zo depressief dat ik er totaal geen zin in heb. En tijd is een kostbaar iets. Kan ik beter iets doen wat ik wel leuk vind in de beschikbare vrije tijd.
Act of Valor. Dit is echt alleen leuk als je twaalf bent, Michael Bay heet en een harde plasser krijgt van bordkartonnen personages, natte dromen krijgt van helikopters bij zonsondergang en een stel mannen hoort schreeuwen, knallen en dingen ziet opblazen en schurken met baardjes en kale koppen en een of ander raciaal stereotype graag wil. Meevoelen met schurken? Nee, die zijn er alleen om afgeknald te worden. Wat erg als een regisseur Michael Bay als voorbeeld heeft en de militairen-videoclip maakt, die Bay altijd al wilde maken. Heel gênant. En dat patriottistische Amerika-gedoe is gewoon zo pre-Twin Towers, dat het echt heel potsierlijk wordt als je geen Amerikaan bent. Afijn, MENSEN: Nooit kijken deze film.