WhatIWatch.net
- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Re: WhatIWatch.net
Dat is idd zorgelijk. Hoop echt dat het blijft bestaan. Op geen enkele andere site kan je zo goed bijhouden wat je wanneer hoe kijkt. Ik zal ook best bereid zij een kleine donatie te geven om de server te upgraden als dat noodzakelijk is,
- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
We hebben weer prik. 

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Mooi
En ik weet niet of het aan mij ligt, maar hij lijkt ook een stukje sneller dan voorheen.

En ik weet niet of het aan mij ligt, maar hij lijkt ook een stukje sneller dan voorheen.
Dat komt vast omdat iedereen nu denkt dat de site niet meer werk.
Nee maar inderdaad de site lijkt wel een snelheids- update gekregen te hebben gehad.
Nee maar inderdaad de site lijkt wel een snelheids- update gekregen te hebben gehad.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Heb net voor m'n beide dochters een WiW account aangemaakt.
Mochten ze net zo'n filmliefhebber als papa worden, dan kunnen ze erg ver terug kijken welke films ze wanneer gezien hebben.

Mochten ze net zo'n filmliefhebber als papa worden, dan kunnen ze erg ver terug kijken welke films ze wanneer gezien hebben.
Kijk dat is een goed begin, wou dat mijn ouders dat toen der tijd gedaan hadden.
Maar ga jij nu ook elke film bij houden voor ze en vraag je dan ook wat voor cijfer ze die film zouden geven?
Maar ga jij nu ook elke film bij houden voor ze en vraag je dan ook wat voor cijfer ze die film zouden geven?

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
patrob schreef:Heb net voor m'n beide dochters een WiW account aangemaakt.![]()

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik probeer wel een beetje een waardering bij ze los te krijgen, maar weet nog niet of ik dat vol ga houden. 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Gewoon nu verzinnen en later vertellen dat ze het allemaal zelf bedacht hebben, gaan ze het vanzelf zo herinneren later. Dat is pas echt herinneringen maken. 

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Als Romy over 10 jaar Woezel en Pip gaat herkijken vraagt ze zich vast af waarom ze dat een 9 heeft gegeven. 

- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Dat wordt heel vaak Frozen invoeren. 

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat is inderdaad wel een hit hier in huis. 

En dat is dan de keuze van papa of van de kids?
of heeft mama misschien ook nog wat te vertellen in huis? 

- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
WiW is tegenwoordig vaak weer tergend traag. Ik neem aan dat meer mensen daar last van hebben. Ik word (weer) steeds bevreesder voor de toekomst van de site. Ik zou het echt zonde vinden als deze site met al zijn functionaliteiten verloren gaat.
Ik denk dat de site een beetje aan zijn eigen succes ten onder gaat. Het heeft (volgens mij) best een groot aantal actieve gebruikers, terwijl het wonderbaarlijk nog steeds draait zonder dat er enige vorm van inkomsten worden gegenereerd d.m.v. advertenties of bijdragen van leden. Ik vraag me af in hoeverre het houdbaar is om een site met zo'n grote userbase te laten draaien zonder dat inkomsten op te brengen om de onkosten te kunnen vergoeden.
Voor de goede orde ik ben op geen enkele andere wijze dan bezorgde gebruiker geaffilieerd met WiW. Daarom heb ik geen idee wat er zich allemaal precies afspeelt achter de schermen bij WiW en wat de precieze redenen zijn waarom de site zo traag is. Maar ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft bijvoorbeld met trage of te weinig servers. Dus zou het best wel eens een kwestie kunnen zijn van upgraden naar betere of meer servers. Maar voor niks gaat de zon op.
Zelf ben ik best bereid om te betalen in vorm van een donatie of periodieke bijdrage om te zorgen dat de site blijft bestaan en optimaal functioneert. Ik vroeg me af hoe anderen daar tegenover staan.
Ik denk dat de site een beetje aan zijn eigen succes ten onder gaat. Het heeft (volgens mij) best een groot aantal actieve gebruikers, terwijl het wonderbaarlijk nog steeds draait zonder dat er enige vorm van inkomsten worden gegenereerd d.m.v. advertenties of bijdragen van leden. Ik vraag me af in hoeverre het houdbaar is om een site met zo'n grote userbase te laten draaien zonder dat inkomsten op te brengen om de onkosten te kunnen vergoeden.
Voor de goede orde ik ben op geen enkele andere wijze dan bezorgde gebruiker geaffilieerd met WiW. Daarom heb ik geen idee wat er zich allemaal precies afspeelt achter de schermen bij WiW en wat de precieze redenen zijn waarom de site zo traag is. Maar ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft bijvoorbeld met trage of te weinig servers. Dus zou het best wel eens een kwestie kunnen zijn van upgraden naar betere of meer servers. Maar voor niks gaat de zon op.
Zelf ben ik best bereid om te betalen in vorm van een donatie of periodieke bijdrage om te zorgen dat de site blijft bestaan en optimaal functioneert. Ik vroeg me af hoe anderen daar tegenover staan.