De Klaagmuur
De Klaagmuur
Voor als je wilt klagen over zaken die totaal niets met films en tv te maken hebben!

ik zal dan maar ook meteen de eerste klacht plaatsen.
Ik wil even klagen over mijn directeur die momenteel een technisch faillisement heeft aangevraagd voor een BV'tje (uit deze bv komt mijn loon)
Hierdoor zit ik nu al 6 weken zonder centen en heb ik kans dat ik vanmiddag ook zonder baan zit!!!!!
IK WIL MIJN CENTEN!!!!!!!!!
zo nu voel ik me al een stuk beter!
Ik wil even klagen over mijn directeur die momenteel een technisch faillisement heeft aangevraagd voor een BV'tje (uit deze bv komt mijn loon)
Hierdoor zit ik nu al 6 weken zonder centen en heb ik kans dat ik vanmiddag ook zonder baan zit!!!!!
IK WIL MIJN CENTEN!!!!!!!!!
zo nu voel ik me al een stuk beter!
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Hehehe...
Ik ben nog een puber en soms trek ik me bepaalde dingen gewoon te erg aan. (zie: vrienden, vriendjes etc. etc.)
Dat moet ik me gewoon afleren, maar t gaat al beter als 2 jaar geleden, toen was ik zo'n beetje een hapklare brok voor een psychiater...
Dank u dat u mij wilt helpen Dr. Strangelove!

Dat moet ik me gewoon afleren, maar t gaat al beter als 2 jaar geleden, toen was ik zo'n beetje een hapklare brok voor een psychiater...

Dank u dat u mij wilt helpen Dr. Strangelove!

-
- Oscar nominatie
Waarom bellen sommige collega's toch altijd op als je vrij bent? Alsof je niks beters te doen hebt dan hun geleuter aanhoren. Het zijn ook altijd dingen, die makkelijk tot 's avonds hadden kunnen wachten.
1) Men belt ter bevestiging dat mijn uren via de fax zijn aangekomen (en normaal MAIL je me, om dat door te geven... waarom vandaag dan niet?
ik heb ze trouwens niet eens zelf gefaxt, dat heb ik een collega laten doen, ga hem lastig vallen...)
2) Of om te vragen of ik nog een mooie Flash-site weet (moet jij niet aan het werk ofzo?)
1) Men belt ter bevestiging dat mijn uren via de fax zijn aangekomen (en normaal MAIL je me, om dat door te geven... waarom vandaag dan niet?
ik heb ze trouwens niet eens zelf gefaxt, dat heb ik een collega laten doen, ga hem lastig vallen...)
2) Of om te vragen of ik nog een mooie Flash-site weet (moet jij niet aan het werk ofzo?)
-
- Bijrol
-
- Oscar nominatie
Ik werk bij de Albert Hein en ik heb er een hekel aan als mensen zo minachtend naar je kijken van: Pff zal wel niet goed egnoeg zijn om school af te maken moet ze maar achter de kassa bij de albert hein grrr.... maar ja of ik erger me er aan als mensen zo chaggo zijn aan mijn kassa tjeej alsof ik er voor mijn lol zit