RTLVideo.nl
-
- Figurant
RTLVideo.nl
Gisteren is RTL van start gegaan met films op internet. Toen ik vorige maand de aankondiging las had ik zoiets van "ja, dat zal wel", met de initiatieven van bv. KPN & Planet in het achterhoofd. Maar nu die site (www.rtlvideo.nl) dan in de lucht is en ik het zaakje heb uitgeprobeerd moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt. De 'large' streams (1,5mbit) zijn van een goede kwaliteit en ik vind het een verademing dat je je nou eens niet hoeft te registreren met behulp van lastige formulieren. En wat gaat het ze eigenlijk aan wie er precies kijkt?
Na het bekijken van de eerste 5 minuten van een film verschijnt er een betaalschermpje met daarin een 0909-nummer. Even bellen en de film speelt verder. Daarbij vind ik de prijsstelling van 1,30 Euro erg goed. Elders betaal je veel meer. Het filmaanbod is nog niet schokkend te noemen, maar als er grote titels aan het assortiment zouden worden toegevoegd vind ik dit toch wel een serieus alternatief voor de videotheek worden.
Wat is jullie mening over dit soort initiatieven?
Groet,
Brendan
Na het bekijken van de eerste 5 minuten van een film verschijnt er een betaalschermpje met daarin een 0909-nummer. Even bellen en de film speelt verder. Daarbij vind ik de prijsstelling van 1,30 Euro erg goed. Elders betaal je veel meer. Het filmaanbod is nog niet schokkend te noemen, maar als er grote titels aan het assortiment zouden worden toegevoegd vind ik dit toch wel een serieus alternatief voor de videotheek worden.
Wat is jullie mening over dit soort initiatieven?
Groet,
Brendan
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
scher schreef:Brendan, welkom, ook bij tweakers....![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1033559

Denk alleen dat je voor reclame op het verkeerde forum bent. De meeste FT'ers zijn daar iets te nuchter voor
Maar als iemand anders had gevraagd wat men er van vond, wat was dan het antwoord? (uberhaupt vreemd dat het dan waarschijnlijk anders is, maar dat terzijde)
Ik vond de boel opvallend goed en handig werken, met erg leuke beeldkwaliteit voor een stream. Alleen jammer dat er geen enkele film tussen zit die ik wil zien, en de ondertitels er vast in zitten
Ik vond de boel opvallend goed en handig werken, met erg leuke beeldkwaliteit voor een stream. Alleen jammer dat er geen enkele film tussen zit die ik wil zien, en de ondertitels er vast in zitten