Rang
Rang
hoeveel keer moetje posten voor een nieuwe rang
bv figurant--- bijrol 10
zo iets dus
bv figurant--- bijrol 10
zo iets dus
Re: rang
HOOFDROL IS 100kidcool schreef:hoeveel keer moetje posten voor een nieuwe rang
bv figurant--- bijrol 10
zo iets dus
FILMSTER IS 250
TOT 700 OFZO GEBEURT ER NIETS EN DAARNA??? HEEFT NIEMAND NOG BEREIKT
ik ben figurant vergeten... als filmster zijnde

Laatst gewijzigd door Ayse op 29 apr 2003 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
750 is de volgende, maar wat het is, dat weet ik nog niet.Ayse schreef:HOOFDROL IS 100kidcool schreef:hoeveel keer moetje posten voor een nieuwe rang
bv figurant--- bijrol 10
zo iets dus
FILMSTER IS 250
Regisseur? Producer? Oscarwinnaar? Levende Legende? Studiobaas? Simon van Collem?Colonel_Kurz schreef:750 is de volgende, maar wat het is, dat weet ik nog niet.Ayse schreef:HOOFDROL IS 100kidcool schreef:hoeveel keer moetje posten voor een nieuwe rang
bv figurant--- bijrol 10
zo iets dus
FILMSTER IS 250
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nou ja, zo zou ik het niet zeggen, maar kijk nou eens naar mij: 696 posts op dit moment, de nummer twee (Ruben) heeft er nu 413, de nummer 3 (Bolo) heft er 411. Da's een flinke inhaalslag die een van hen moet maken, wil die eerste worden.JB schreef:Je gaat ervoor om de eerste te zijn die de magische grens haalt?Colonel_Kurz schreef:Who knows? (behalve Tako en Peter). I'll see.
Colonel_Kurz schreef:Nou ja, zo zou ik het niet zeggen, maar kijk nou eens naar mij: 696 posts op dit moment, de nummer twee (Ruben) heeft er nu 413, de nummer 3 (Bolo) heft er 411. Da's een flinke inhaalslag die een van hen moet maken, wil die eerste worden.JB schreef:Je gaat ervoor om de eerste te zijn die de magische grens haalt?Colonel_Kurz schreef:Who knows? (behalve Tako en Peter). I'll see.
Dan