Welke DVD winkel?
Welke DVD winkel?
Het is me inmiddels duidelijk geworden dat je bepaalde special editions DVD's alleen via internet kan bestellen en niet in de "normale" winkel kunt kopen. Voorbeelden van deze sites zijn play.com en blackstar.com.
Het nadeel van deze sites is dat je met credit card moet betalen. Als je die niet hebt wordt het dus lastig bestellen. Zijn er geen andere alternatieven mogelijk?
Graag jullie reactie..
Het nadeel van deze sites is dat je met credit card moet betalen. Als je die niet hebt wordt het dus lastig bestellen. Zijn er geen andere alternatieven mogelijk?
Graag jullie reactie..
Re: Welke DVD winkel?
Een credit card is de beste keuze anders wordt het lastiger en de mogelijkheden een stuk kleiner. Een credit card is tegenwoordig zo geregeld.rwin schreef:Het is me inmiddels duidelijk geworden dat je bepaalde special editions DVD's alleen via internet kan bestellen en niet in de "normale" winkel kunt kopen. Voorbeelden van deze sites zijn play.com en blackstar.com.
Het nadeel van deze sites is dat je met credit card moet betalen. Als je die niet hebt wordt het dus lastig bestellen. Zijn er geen andere alternatieven mogelijk?
Graag jullie reactie..
Van Leest is een hele goeie. Daar kun je met eenmalige machtiging betalen, accept giro, rembours, enz. enz.
Je kunt thuis laten bezorgen of zelf ophalen. Ik vind de service en het aanbod echt geweldig daar.
www.vanleest.nl
Je kunt thuis laten bezorgen of zelf ophalen. Ik vind de service en het aanbod echt geweldig daar.
www.vanleest.nl
Waar is Hans Olo?Hans schreef:Als je een mooie prijs bij Van Leest hebt gezien, kun je voor de zekerheid de prijs van die film even bij FRS checken.
Ondanks dat beide winkels van meneer Breukhoven zijn verschillen de prijzen nog al eens een paar euri. En het is toch mooi meegenomen als je dat kunt voorkomen.

Helaas Hans Olo is niet meer... de Pfeiffer is hem teveel geworden en hij heeft een nieuwe identiteit aangenomenBolo schreef:Waar is Hans Olo?

Nee, ff snel een standaardnaam registreerd omdat we op de frontpage toch binnenkort moeten inloggen...
'Hans' zegt toch veel meer over me dan 'Hans Olo'... daarbij kregen mensen het idee van een jonge Harrison Ford over mij en dat misverstand (positief misverstand) wil ik even uit de wereld helpen.
Maar waarom? Het is toch prachtig dat iedereen denkt dat je één van de grootste helden uit een ver melkwegstelsel bent? Zo vind ik het geweldig dat forumbezoekers geloven dat ik 7 keer de Mr. Olympia-titel heb gewonnen, en dat ik de nieuwe gouverneur van Californië word...Hans schreef:Helaas Hans Olo is niet meer... de Pfeiffer is hem teveel geworden en hij heeft een nieuwe identiteit aangenomenBolo schreef:Waar is Hans Olo?
Nee, ff snel een standaardnaam registreerd omdat we op de frontpage toch binnenkort moeten inloggen...
'Hans' zegt toch veel meer over me dan 'Hans Olo'... daarbij kregen mensen het idee van een jonge Harrison Ford over mij en dat misverstand (positief misverstand) wil ik even uit de wereld helpen.
Jammer hoor, ik voelde altijd een speciale band met jou omdat onze nicks dezelfde laatste 3 letters hadden...
Heeft 1 van jullie eigenlijk ervaringen met online bestellen bij FRS en die bestelling ophalen bij een filiaal?
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en las tot mijn grote schrik dat het wel 1 a 2 weken kan duren voordat die bij de winkel is (hoe bedoel je service...). Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat 3 artikelen vandaag verzonden zijn naar het door mij opgegeven filiaal en dat ik ze morgen na 12.00 ur kan ophalen. Dat aardig snel dus.
Maar er moet natuurlijk altijd weer een probleem zijn...
1 van mijn bestelde artikelen is zo maar opeens veranderd naar een cd van Elvis Presley. En die wil ik dus echt niet!
Ik heb al een mail verstuurd naar de FRS, eens kijken wanneer ze die beantwoorden.
Ik wil natuurlijk maar 1x rijden (ondanks de leaseauto)...
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en las tot mijn grote schrik dat het wel 1 a 2 weken kan duren voordat die bij de winkel is (hoe bedoel je service...). Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat 3 artikelen vandaag verzonden zijn naar het door mij opgegeven filiaal en dat ik ze morgen na 12.00 ur kan ophalen. Dat aardig snel dus.

Maar er moet natuurlijk altijd weer een probleem zijn...


Ik wil natuurlijk maar 1x rijden (ondanks de leaseauto)...
Ik heb dat ook wel eens gedaan en het ging toen prima. Maar toch vind ik het fijner om ze thuis te laten bezorgen. Zo'n postbode voor de deur, met een pakje in zijn hand... Heerlijk gevoelHans schreef:Heeft 1 van jullie eigenlijk ervaringen met online bestellen bij FRS en die bestelling ophalen bij een filiaal?
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en las tot mijn grote schrik dat het wel 1 a 2 weken kan duren voordat die bij de winkel is (hoe bedoel je service...). Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat 3 artikelen vandaag verzonden zijn naar het door mij opgegeven filiaal en dat ik ze morgen na 12.00 ur kan ophalen. Dat aardig snel dus.
Maar er moet natuurlijk altijd weer een probleem zijn...1 van mijn bestelde artikelen is zo maar opeens veranderd naar een cd van Elvis Presley. En die wil ik dus echt niet!
Ik heb al een mail verstuurd naar de FRS, eens kijken wanneer ze die beantwoorden.
Ik wil natuurlijk maar 1x rijden (ondanks de leaseauto)...

hahah... heel herkenbaar!ash_ schreef:Ik heb dat ook wel eens gedaan en het ging toen prima. Maar toch vind ik het fijner om ze thuis te laten bezorgen. Zo'n postbode voor de deur, met een pakje in zijn hand... Heerlijk gevoelHans schreef:Heeft 1 van jullie eigenlijk ervaringen met online bestellen bij FRS en die bestelling ophalen bij een filiaal?
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en las tot mijn grote schrik dat het wel 1 a 2 weken kan duren voordat die bij de winkel is (hoe bedoel je service...). Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat 3 artikelen vandaag verzonden zijn naar het door mij opgegeven filiaal en dat ik ze morgen na 12.00 ur kan ophalen. Dat aardig snel dus.
Maar er moet natuurlijk altijd weer een probleem zijn...1 van mijn bestelde artikelen is zo maar opeens veranderd naar een cd van Elvis Presley. En die wil ik dus echt niet!
Ik heb al een mail verstuurd naar de FRS, eens kijken wanneer ze die beantwoorden.
Ik wil natuurlijk maar 1x rijden (ondanks de leaseauto)...
-
- Bijrol
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 17 apr 2003 23:47
- Locatie: Kerkdriel
Ik heb een aantal dagen geleden 4 DVD's besteld... maar kreeg ook een mailtje met daarop 3 DVD's + die Elvis cd. Ik heb ze ook teruggemaild en ik ga er vanuit dat het allemaal op z'n pootjes terrecht komt.
Het handige aan ophalen bij een filiaal is dat je niet per se de stad in hoeft maar ook op (in mijn geval het station) kleinere locaties kunt kopen. Kost bovendien niets extra en je hebt geen bevuilde hoestjes waar de boekjes al uit zijn gehaald. Soms heb je ook van die reclames (2 voor 12,50 euro ofzo), als je dan slechts voor 2 films belangstelling hebt uit de mogelijke opties... dan kan het voorkomen dat er 1tje niet aanwezig is in de winkel en je 'gedwongen' wordt een andere film te nemen of nog een keer terug te komen.
Het handige aan ophalen bij een filiaal is dat je niet per se de stad in hoeft maar ook op (in mijn geval het station) kleinere locaties kunt kopen. Kost bovendien niets extra en je hebt geen bevuilde hoestjes waar de boekjes al uit zijn gehaald. Soms heb je ook van die reclames (2 voor 12,50 euro ofzo), als je dan slechts voor 2 films belangstelling hebt uit de mogelijke opties... dan kan het voorkomen dat er 1tje niet aanwezig is in de winkel en je 'gedwongen' wordt een andere film te nemen of nog een keer terug te komen.
Gv*...
Ik ging vanochtend naar Zaandam om de door mij bestelde dvd's (een gedeelte ervan) op te halen... is die winkel dicht (!).
Blijkt dat ze de artikelen aan het tellen zijn... "morgen staan we weer tot uw beschikking" hangt er op de deur.
Welke idioot haalt het in zijn/haar hoofd om midden in de zomer, midden in de week, overdag een telling te gaan doen en daar de winkel de hele dag voor dicht te gooien!?
Ben ik helemaal voor niets (ik ging alleen daarvoor) er naartoe gereden en kan ik morgen weer...
Bedankt FRS, het klachtenformulier wordt nú ingevuld!
Ik ging vanochtend naar Zaandam om de door mij bestelde dvd's (een gedeelte ervan) op te halen... is die winkel dicht (!).
Blijkt dat ze de artikelen aan het tellen zijn... "morgen staan we weer tot uw beschikking" hangt er op de deur.
Welke idioot haalt het in zijn/haar hoofd om midden in de zomer, midden in de week, overdag een telling te gaan doen en daar de winkel de hele dag voor dicht te gooien!?
Ben ik helemaal voor niets (ik ging alleen daarvoor) er naartoe gereden en kan ik morgen weer...
Bedankt FRS, het klachtenformulier wordt nú ingevuld!
Nou... helemaal niet herkenbaar!robertos schreef:hahah... heel herkenbaar!ash schreef:Maar toch vind ik het fijner om ze thuis te laten bezorgen. Zo'n postbode voor de deur, met een pakje in zijn hand... Heerlijk gevoel

[zeurmodus]
want die postbodes komen natuurlijk alleen maar overdag als 'normale mensen' aan het werk zijn. En als 'service' nog een keer 's avonds als 'normale mensen' in de file staan. Kun je het gaan ophalen bij een postkantoor net te ver uit de buurt die natuurlijk niet op zaterdag open is als 'normale mensen' vrij hebben, zodat je op een doordeweekse dag een gaatje moet vinden in je werkdag om naar het postkantoor te gaan, waar je natuurlijk weer parkeergeld moet betalen terwijl je geen idee hebt hoe lang het zal gaan duren, alwaar een rij vol bejaarden staat die 50 euro van hun girorekning willen opnemen in kleine briefjes, een verzamelaar op zoek is naar de eerste uitgave van hoogst oninteressante postzegel uit een treurigmakende reeks, iemand een te groot en slecht ingepakt postpakket aangetekend naar de andere kant van de wereld wil sturen en betaald in kleingeld en een buitenlander probeert te begrijpen waarom hij op het verkeerde adres is voor iets onbegrijpelijks administratiefs. En na lang wachten mag je aan een ongeinteresserde semi-ambtenaar je papiertje geven waarop deze zuchtend naar de stellingen met pakketten loopt en er op z'n elfenderdigste gaat zoeken en pas na drie keer langs het pakket te zijn gelopen zich eindelijk weer het alfabet herinnert, rustig terugsloft naar het loket en het pakket in de uitgiftebak smijt - en buiten blijk je een parkeerbon te hebben omdat je 5 minuten te laat was - DAT is herkenbaar!

[/zeurmodus]